هاشمي در نشست هم‌انديشي مؤديان مالياتي مطرح كرد

لزوم مشارکت جمعي در اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده

نائب رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان در دومين نشست هم‌انديشي حقوق شهروندي مؤديان مالياتي كه صبح امروز در ساختمان شماره 3 قوه قضاييه برگزار شد در خصوص ماليات بر ارزش افزوده گفت: قانون ماليات بر ارزش افزوده كليات خوبي داشته و ما با آن موافقيم به طوري كه همه آحاد جامعه بايد در آن مشاركت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، سيد سعيد هاشمي در خصوص اجراي ماليات بر ارزش افزوده گفت: صدور صورت حساب فصل مشترك قانون ماليات بر ارزش افزوده و انجمن حمايت از حقوق مصرف‌كننده است.

وي تصريح كرد: قانون ماليات بر ارزش افزوده كليات خوبي داشته و ما با آن موافقيم بطوريكه همه آحاد جامعه بايد در آن مشاركت داشته باشند.

هاشمي برخورداري مؤديان و فروشندگان را از دستگاه فروش زمينه ساز ارائه خدمات الكترونيكي و صدور فاكتور براي مصرف كنندگان دانست.

نائب رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان سامانه تلفني 124 را جهت اعلام شكايت مصرف كنندگان معرفي كرده و افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت مكلف است در خصوص عدم اجراي بندهاي قانون حمايت از مصرف كننده به بررسي شكايت مردم كه توسط اين سامانه دريافت کرده، بپردازد.

هاشمي در پايان خاطر نشان كرد: بازرسان موظفند در تهران ظرف 45 دقيقه در محل حاضر شده كه اين زمان براي شهرستان‌ها  30 دقيقه است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار