نوراني:

کیفیت سخت افزاری نقده بسیار حرفه ای است

سرمربی تیم ملی هاکی چمنی ایران بیان کرد: برگزاری اردوی نقده آذربایجان غربی برای آمادگی بیشتر بازیکنان برای بازی های آسیایی 2014 اینچوان است.

رجب نورانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دومین مرحله اردوی آمادگی هاکی چمنی برای بازی های آسیایی اینچوان نقده از شهرهای آذربایجان غربی است که از 9 آغاز می شود و تا 16 شهريور ادامه دارد.

سرمربی تیم ملی هاکی چمنی کشورمان افزود: نقده را به این دلیل برای برگزاری اردو انتخاب کردیم که از نظر امکانات سخت افزاری جزء یکی از شش شهری است که با وجود اینکه تازه تأسیس شده است امکانات حرفه ای دارد و کیفیت زمین اختصاصی چمن آن بسیار حرفه ای است.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان دعوت شده به اردوی هاکی هم تقریباً از سطح آمادگی جسمانی خوبی برخوردار هستند اما اینکه بخواهند به سطح ایده آلی از آمادگی برسند باید اردوهای بیشتری را برگزار کنیم تمام تلاش خود را خواهیمکرد تا در این اردو بازیکنان تا به 95 درصد آمادگی جسمانی و تکنیکی برسند.

نوراني افزود: علاوه بر این مسابقات ما خود را برای بازی های مقدماتی آسیایی که سال آینده در خرداد ماه برگزار می شود آماده خواهیم کرد که انشاءاله بتوانیم  از این مسابقات انتخاب شویم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار