نقد افكار گروهك منافقين در "فرزندان شيطان"

"فرزندان شيطان" كاري از گروه رويدادها و تحليل بين الملل شبكه جهاني صداي آشنا در روز مبارزه با تروريسم از اين شبكه پخش مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ اهداف گروهك منافقين و سركردگان آنها از ترورهاي متعدد شخصيتها و عامه مردم، بررسي شيوه هاي ترور، بررسي و نقد افكار گروهك منافقين، بررسي علل گرايش گروهك تروريستي منافقين به ماركسيسم و بررسي علل رويكرد سازمان منافقين به فاز نظامي از جمله مسائلي است كه در برنامه مطرح مي شود.

گروهك تروريست منافقين با ترورهاي فراوان درصدد حذف فيزيكي عناصر كارآمد و طراحان نظام برآمد تا با ايجاد خلاء در اركان حساس كشور ضربه اي اساسي به جمهوري اسلامي ايران وارد سازد.ترورهاي شهداي محراب، هفتم تير و شهداي هشتم شهوريور برخي از مهمترين ترورها به شمارمي آيد. در اين راستا هشتم شهريور سالروز شهادت دكتر باهنر و رجايي روز مبارزه با تروريسم نامگذاري شد.

محمدجواد هاشمي نژاد دبير كنگره ترورهاي 8 شهريور و حسين كنعاني مقدم كارشناس مسائل سياسي، كارشناسان برنامه "فرزندان شيطان " هستند.

زهرا قانع سردبير و تهيه كننده و بابايي كارشناس مجري، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند.

"فرزندان شيطان " را روز جمعه هشتم شهريور ساعت 20:30 به وقت تهران برابر با ساعت 16:00 به وقت گرينويچ از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار