قناعتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قالیباف شانس بهتری دارد؛ اما رای قطعی نیست

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بین کاندیداهای پیشنهادی شهرداری تهران قالیباف شانس بهتری دارد ؛ اما رای قطعی نیست.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به معیارهای انتخاب شهردار گفت: برای انتخاب شهردار تدبیر و برنامه حرف اول و آخر اعضای شورای شهر است چرا که شهردار تهران اگر می خواهد در تهران موفق باشد باید با دولت و سایر سازمان ها و ارگان ها از جمله نیروهای مسلح ارتباط و تعامل خوبی داشته باشد که مردم را دچار مشکل نکند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخاب شهردار باید شهرداری انتخاب شود که تابع ضوابط و قوانین کشور به خصوص شورای شهر باشد و کسی که اسپانسر کسی باشد و به جایی وصل باشد هرگز در کار خود موفق نمی شود.

قناعتی با اشاره به جلسه شب گذشته اعضای جدید شورای شهر اظهارداشت: طبق جلسه شب گذشته هر کدام از آقایان حق انتخاب سه نفر پیشنهادی به عنوان شهردار را دارند و این نقطه وجه اشتراک بین 31 نفر اعضای شورای شهر است.

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کاندیداهای پیشنهادی اصول گراها قالیباف، رستم قاسمی، محسن رضایي ، نیکزاد، پرویز فتاح و حسین طلایی هستند که از بین آنان قالیباف شانس بهتری برای نشستن بر کرسی شهرداری تهران را دارد ولی این رای قطعی نیست.

قناعتی با اشاره به رای گیری انتخاب شهردار تهران به صورت علنی خاطر نشان کرد: طبق مصوبه ، قانون و آیین نامه داخلی شورا رای گیری انتخاب شهردار باید به صورت غیرعلنی صورت گیرد چرا که هر کس حق انتخاب شهردار را دارد و من مخالف رای گیری به صورت علنی در صحن شورای شهر هستم و موافقم هر کس رای خود را به تنهایی به داخل گلدان بیندازد./
برچسب ها: قناعتی ، قالیباف ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار