مروری بر مهمترين اخبار "علمی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تعرفه هاي درمان اعتياد اعلام شد، کمبود وارفارین با جان بیماران قلبی بازی می کند/ضربان قلب بیماران در گرو باتری های 50 میلیون تومانی، افزايش مرخصي زايمان از رشد منفي جمعيت جلوگيري مي كند، زلزله یزد هیچگونه تلفات مالی و جانی نداشته است و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تعرفه‌هاي درمان اعتياد اعلام شد/ افزايش 10 تا 30 درصدي تعرفه‌ها نسبت به سال گذشته


رئيس اداره سلامت رواني و اعتياد وزارت بهداشت از اعلام تعرفه‌هاي درماني اعتياد و افزايش 10 تا 30 درصدي اين تعرفه‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد.

کمبود وارفارین با جان بیماران قلبی بازی می کند/ضربان قلب بیماران در گرو باتری های 50 میلیون تومانی

در حال حاضر کمبود داروهای قلبی همچون وارفارین و افزایش تجهیزات پزشکی همچون باتری های قلب جان بیماران قلبی را به خطر انداخته.

افزايش مرخصي زايمان از رشد منفي جمعيت جلوگيري مي كند
به تازگي در رسانه‌ها شنيده مي‌شود كه مصوبه افزايش مرخصي زايمان از 6 ماه به 9 ماه لغو خواهد شد اين در حالي است كه اين مصوبه پس از تصويب در شوراي نگهبان قانوني و لازم الاجرا گشته و امكان لغو ندارد.

زلزله یزد هیچگونه تلفات مالی و جانی نداشته است

در پی زلزله 5 ریشتری امروز استان یزد خوشبختانه هیچگونه تلفات مالی و جانی گزارش نشده است.

نام باشگاه پژوهشگران در كنار بنياد ملي نخبگان/ برخورداري يكسان از امكانات پژوهشي نمايندگان مجلس در مصوبه بودجه سال 92 باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد را همرديف با بنياد علمي نخبگان دانستند.

روزانه 16 هزار تماس با اورژانس گرفته می شود/30 درصد از ماموریت ها را حوادث ترافیکی تشکیل می دهند
روزانه حدود 16 هزار تماس به صورت 24 ساعته با اورژانس انجام و از این تعداد 4 هزار تماس منجر به پذیرش می شود.

فعالیت ستاد مهر در تمامی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی / تشکیل ۵ کارگروه در نشست روسای استانی پیام نور

دانشگاه پیام نور میزبان تعداد زیادی از دانشجویان تازه واردی است که این دانشگاه را برای ادامه تحصیل خود برگزیدند و بایدمراسم استقبال باید به گونه ای باشد که شان و منزلت دانشجویان ورودی جدید به شکلی شایسته و درخور این قشر آینده ساز کشور باشد.

ضرورت چاپ مقالات ISI توسط دانشگاه ها
طبق فرمایشات رهبر معظم چاپ مقالات علمی و مخالفت جهان با مقالات ما نوعی مقابله با استکبار جهانی است.

لغو محدوديت سني براي عضويت در باشگاه پژوهشگران جوان

وجود پژوهشگران شايسته که به دليل افزايش سن به نوعي خانه نشين شده‌اند موجب لغو محدوديت سني براي عضويت در اين باشگاه شده است.

نرم افزار تبديل PDF فارسي به تمام قالب ها حتي Word! + دانلود
نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بسرعت و بسادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار