زنجان/

دعوت از قایقران زنجانی به اردوی تیم ملی کانوپولو کشورمان

هادی شیشه چیان در اردوی تیم ملی کانوپولو کشورمان برای کسب سهمیه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به تمرینات سخت خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، رئیس هیات قایقرانی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولو آقایان در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود.

فغفوری افزود: این اردو در مجموعه ورزشی آزادی تهران به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هندوستان برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه مربیگری اردوی تیم ملی بر عهده محسن شیخلووند است ،  تصریح کرد: هادی شیشه چیان از زنجان تنها نماینده استان زنجان برای حضور در این اردو است که امید است با عملکرد خوب خود بتواند شانس بیشتری برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد.

رئیس هیات قایقرانی استان زنجان یادآور شد: علاوه بر شیشه چیان ، هومن قربان بیدگل، مهرگان خیرالهی و شایگان خیرالهی از البرز، محمد علی ملایی و امین کاظمی از تهران، سعید دار پرنیان از گیلان، مهدی مهرداد آذر و سالار محسن زاده از اردبیل، محمد صدیق حشمتیان از کرمانشاه و نیما حجتی و سید حسین موسوی از اصفهان ، سایر مدعوین به این اردو هستند.

اردوی تیم ملی هم اکنون در حال برگزاریست و تا 14 شهریور ماه ادامه دارد./س


برچسب ها: قایقران ، اردو ، کاناپولو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.