هريسون فورد و معركه گيري سر پيري

هريسون فورد جايگزين بروس ويليس در سومين فيلم يكبار مصرف‌ها شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌هريسون فورد جايگزين بروس ويليس در سومين فيلم يكبار مصرف‌ها شد. خبر را سيلوستر استالونه از طريق توييتر اعلام كرد: "ويليس رفت بيرون هريسون فورد وارد شد خبر خوشي است سال‌ها منتظرش بودم" قرار است فيلم تازه‌ي يكبار مصرف‌ها كه در دو قسمت قبلي‌اش  كلكسيوني از ستارگان سينماي اكشن را گرد هم آورد، 15 آگوست 2014 به نمايش دربيايد و اين بار هم بارني راس (سيلوستر استالونه) هدايت گروهي از بزن بهادرهاي از جان گذشته براي اجرا ماموريت‌هاي غير ممكن را بر عهده خواهد داشت. جكي چان و نيكلاس كيج هم در يكبار مصرف‌ها 3 بازي خواهند كرد. دومين قسمت فيلم كه در تابستان 2012 به نمايش درآمد 300 ميليون دلار فروش كرد.

حضور هريسون فورد در فيلم بعدي يكبار مصرف‌ها تنها خبر مربوط به حضور ستاره‌ي 71 ساله در فيلمي اكشن نيست. فورد به تازگي در گفتگويي اعلام كرده كه به نظرش كاملا منطقي و مناسب است ك او در فيلم ديگري از مجموعه فيلم‌هاي اينديانا جونز نقش ماجراجوي كلاه به سر را بازي كند:"ما ديده‌ايم كه اين شخصيت چطور در گذر زمان رشد مي‌كند و به نظرم ايده‌ي خيلي خوبي است كه فيلم ديگري درباره‌ي اينديانا جونز بسازيم و همين تاثير گذر زمان در وجود او را نشان بدهيم و اصلا نيازي نيست كه او اين بار او مثل گذشته بزن بهادر باشد. به نظرم راز جذابيت شخصيت اينديانا جونز اين است كه او شجاع، شوخ طبع و با هوش است و با اينكه گاهي دچار ترس مي‌شود اما هميشه راهي براي زنده ماندن پيدا مي‌كند من هنوز هم مي‌توانم اين كارها را انجام بدهم.

اما بعضي از رسانه‌هاي سينمايي به اظهارات هريسون فورد روي خوش نشان ندادند و مثلا هاليوود ريپورتر در مطلبي انتقادي از اين گله كرد كه تجربه‌ي چهارمين حضور فورد در نقش اينديانا جونز در فيلم اينديانا جونز و قلمروي جمجه‌ي بلورين(استيون اسپيلبرگ 2008) آن هم در 66 سالگي هنر پيشه آنقدر تجربه‌ي موفقيت‌آميز و تماشايي‌اي نبود كه نيازي به تكرا ر آن باشد./ص

منبع: ماهنامه دنياي تصوير
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار