کامران تفتی:

ریسک پذیری را در ساخت آثار پلیسی باید افزایش دهیم

تفتی با اشاره به تلاش های زیاد صورت گرفته در خصوص سریال های پلیسی و تشکر از حمایت های مسئولان عنوان کرد: ما باید ریسک پذیری و آرمان پذیری خود را در سریال ها بالا ببریم.

کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: آثاری که هم اکنون در دسترس مردم قرار گرفته فیلم های اکشن  پلیسی هالیوودی است که با پول های  هنگفت و امکانات بسیار  پیشرفته ای ساخته می شود طبیعتا مردم با مقایسه فیلم های پلیسی ایرانی  و خارجی کمی نا امید می شوند.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر تلاش هایی بسیاری در خصوص ژانر پلیسی صورت گرفته  و حاصل آن پیشرفت های چشمگیر در این ژانر بوده است ولی با این پیشرفت ها آنقدر ملموس و پر از اتفاق نیست که  مثال زندی باشد.

تفتی افزود: به اعتقاد من باید ریسک پذیری و آرمان پذیری را بالا ببریم و برای این کار در مرحله اول  لازم است یک پلیس از نظر ظاهر آراسته ، با جذبه و آشنا به فنون پلیسی باشد و در مرحله  دوم برای ساختن یک فیلم موفق مشکلات مالی و کمبود تجهیزات و امکانات نداشته باشیم.

وی در ادامه با تشکر از همکاری های نیروی انتظامی و موسسه رادیو هنر خاطرنشان کرد: این پیشرفت ها را مدیون حمایت و امکاناتی هستیم که در اختیار  فیلم سازان قرار می دهند  و امیدواریم که با ادامه این همکاری ها شاهد پیشرفت های روی افزونی باشیم./ي2
برچسب ها: فیلم ، پلیسی ، کامران تفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار