فیلمساز فیلم کوتاه:

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران محل تبادل افکار فیلمسازان است

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نوعی مهم ترین جشنواره تخصص در حوزه فیلم کوتاه در حوزه بین المللی و داخلی است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شهراب میرآب اقدام کارگردان و فیلمساز فیلم کوتاه در باره کارکردهای برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران عنوان کرد :جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به نوعی مهم ترین جشنواره تخصص در حوزه فیلم کوتاه در حوزه بین المللی و داخلی است .

این فیلم ساز ضمن اشاره به گردهمایی فیلم سازان کوتاه ایرانی و خارجی در زمان برگزاری جشنواره خاطر نشان کرد : در زمان برگزاری جشنواره فیلم سازان و پیش کسوتان این حوزه ضمن دور هم جمع شدن به تبادل افکار و تجربیاتشان می پردازند و این به نفع رشد سطح کیفی فیلم سازان جوان است. 

میر آب  اقدام ضمن اشاره به تغییراتی که در نحوه برگزاری جشنواره به وجود آمده گفت : انجام این تغییرات اجتناب ناپذیر است و باید مورد رویکرد مسئولان جشنواره قرار بگیرد و تغییر مکان جشنواره در پردیس ملت به علت فضای گسترده این پردیس باعث فاصله افتادن میان فیلم سازان در زمان حضورشان در جشنواره است.

قابل ذکر است به دلیل برخورداری پردیس سینمایی ملت از چهارسالن مجهز به امکان نمایش دیجیتال و با ظرفیت نزدیک به یک هزار صندلی، از سال گذشته جشنواره فیلم کوتاه تهران در این مکان برگزار می شود که امکان استفاده از فضای بیشتر، صندلی بیشتر و کیفیت نمایش بهتر را برای خانواده فیلم کوتاه مهیا کرده است.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 22 تا 28 مهرماه توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی در تهران برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار