امیر خرم طوسی در دانشگاه جنگ ارتش:

دافوس تدبیرگاه نیروهای مسلح است

مشاور عالی فرمانده ارتش، دانشگاه جنگ ارتش را تدبیرگاه نیروهای مسلح دانست و گفت: دافوس در دهه اخیر با حضور فرماندهان و اساتید جدید رشد فزاینده‌ای داشته است.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر "رضا خرم طوسی" مشاور عالی فرمانده کل ارتش، صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا (دافوس) که در دانشگاه جنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار داشت: هیچ یگانی بهتر از فرمانده نیست، لذا فرمانده مسئول رشد یگان است.
 
وی افزود: این مکان و این دانشگاه و به طور کلی دافوس، تدبیرگاه نیروهای مسلح است.
 
سرتیپ خرم طوسی با اشاره به خصوصیات شهید صیاد شیرازی که از دانش‌آموختگان دافوس بود، گفت: وی از فرماندهان جوان و ارشد بود که پای در خط مقدم گذاشت، اما از تدبیرگاه غافل نشد.
 
وی در ادامه خطاب به دانشجویان دانشگاه جنگ گفت: این مکان نقش تدبیرگاه را ایفا می‌کند و راهبرد و پاسخ سؤال‌های عملیاتی و پاسخ مواضع تاکتیکی ما به تلاش و نگاه شما بستگی دارد.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه دافوس در دهه اخیر با حضور فرماندهان و اساتید جدید رشد فزاینده‌ای داشته است، تصریح کرد: رشد دافوس کاملاً متبلور و مشهود است و تاکنون نیز رشد قابل قبولی داشته است.
 
امیر خرم طوسی اضافه کرد: انتظار ارتش از این مجموعه و دانشگاه بسیار بالاست، زیرا اتکای ما همواره به این دانشگاه و این مجموعه است.
 
مشاور عالی فرمانده ارتش تأکید کرد: ما باید درک و نگاه صحیحی از دافوس داشته باشیم تا بتوانیم در آینده نزدیک به ایده‌آل‌ها و اهداف عالی خود دست یابیم.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار