حضور ۴۰ درصدی زنان در آزمون برد تخصصی

از ۳۰۱۶ داوطلب ثبت نام شده درآزمون برد تخصصی ۴۰ درصد زنان و ۶۰ درصد مردان تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر عین اللهی، معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان این که 3016 نفر در آزمون تخصصی و ۲۶۲ نفر در فوق تخصصی شرکت کرده اند گفت:در طراحی سوالات دوره آزمون دانشنامه شصتمین تخصصي و آزمون دانشنامه فوق تخصصي سال ۱۳۹۲ ، ۴۳۳ عضو هیات ممتحنه در رشته های تخصصي و ۲۰۰ عضو هیات ممتحنه در رشته های فوق تخصصی حضور دارند.

وی افزود: تعداد کل داوطلبان ثبت نامی آزمون دانشنامه فوق تخصصي ۲۶۲ نفر در مرحله کتبی می باشند که از این تعداد، ۲۳۶ داوطلب برای اولین بار، ۲۰ داوطلب برای دومین بار و شش داوطلب برای بار سوم یا بیشتر ثبت نام کردهاند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در ادامه سخنان خود گفت: در آزمون تخصصی دوره ۶۰نیز تعداد ۳۰۱۶نفر در مرحله کتبی و شفاهی ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۶۲۷نفر داوطلب مرحله کتبی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: از این تعداد ۲۱۳۱ نفر برای بار اول ، ۲۳۴ نفر برای بار دوم و ۲۶۲ نفر برای بار سوم یا بیشتر در آزمون بورد تخصصی شرکت کرده اند و ۳۸۹ نفر فقط در آزمون شفاهی شرکت کرده اند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: حدود ۴۰درصد از شرکت کنندگان در این آزمون را خانمها و حدود ۶۰درصد آنها را نیز آقایان تشکیل می دهند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار