پاپي‌زاده به باشگاه خبرنگاران خبر داد

ادغام دو طرح "الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها" و "طرح مبارزه با آلودگي هوا" در مجلس

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از ادغام و بررسي دو طرح الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها" و طرح "مبارزه با آلودگي هوا" در کميته محيط زيست این کمیسیون خبر داد.

"عباس پاپی‌زاده" نماينده مردم دزفول و عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، از ادغام و بررسي دو طرح "الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها" و طرح "مبارزه با آلودگي هوا" در کارگروه محيط‌زيست این کمیسیون خبر داد گفت: با توجه به نزديکي مباحث دو طرح فوق، دو طرح "الزام حمايت دولت از استان‌هاي مورد هجوم ريزگرد‌ها" و طرح "مبارزه با آلودگي هوا" ادغام و تاکنون در 8 جلسه‌ کميته محيط‌زيست کميسيون کشاورزي و با حضور کارشناسان و ارگان‌هاي ذي‌ربط بررسي شده است.

وی در ادامه افزود: بندهايي از اين طرح بررسي شده، اما در حال حاضر نمي‌توان پيش‌بيني کرد که چه زماني طرح فوق به صحن‌علني مجلس خواهد رسيد.

عضو کميسيون کشاورزي مجلس با تأکید بر ضرورت حمایت دولت از مردم استان‌هایی که مورد هجوم ریزگردها هستند، گفت: ماهیت این طرح به حمایت ساکنان استان‌های مورد هجوم ریزگردها اختصاص دارد و آنچه که در طرح الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها، مدنظر است، توسعه بیمه‌های درمانی در این استان‌ها  و نحوه جبران خساراتي است که ريزگردها به بخش توليد و محيط‌زيست  اين استان‌ها وارد مي‌کند.

پاپي‌زاده با یادآوری دو فوریت طرح الزام حمایت دولت از استان‌های مورد هجوم ریزگردها، تصريح کرد: پس از اعلام نظر کمیته محیط زیست در خصوص این طرح، کمیسیون، تصمیم فوری را اتخاذ خواهد کرد که در نهایت نتیجه آن، به صحن علنی مجلس اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طرح ، دولت ، هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار