اصفهان/

فولادهرمزگان به بالاترین رکورد تولید فولاد در ماه رسید

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از کسب رکورد جديد توليد ماهانه در اين شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مرتضي آقاجاني در اين زمینه افزود: تلاشگران اين شرکت توانستند در مردادماه سال جاري به رکورد تولید ماهانه 91 هزار و 402 تن تختال که 5 هزار و 762 تن بیش از برنامه است، دست يابند.

وي با بيان اينکه در ماه قبل این مقدار85 هزار و 640 تن بوده تصريح کرد:رکورد بدست آمده رشد 7/6 درصدی در توليد ماهانه را نشان مي‌دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان افزود: در 5 ماه گذشته به رغم تحریم ها و کمبود مواد اولیه توانستیم با تولید بیش از 422 هزار و 810 تن تختال علاوه بر دستیابی به اهداف برنامه تولید، بالاترین رکورد تولید ماهانه کارخانه را به دست آوردیم که در مدت مشابه سال گذشته 178 هزار و 27 تن تختال تولید شد و رشد 5/137 درصدی را نشان می دهد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تولید محصول تختال این شرکت از مرز 3 میلیون و 439 هزار و 299 تن و یک میلیون و 160 هزار 702 تن آهن اسفنجی از بدو بهره برداری تاکنون عبور کرده است.

آقاجانی افزود: این موفقیتها در ماه مبارک رمضان و اوج هوای گرم و شرجی،حاصل همدلی، باور یکدیگر و برنامه ریزی و تلاش صادقانه در فولاد هرمزگان است كه موجب دستیابی به ظرفیت اسمی فراتر از انتظار شد.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان با بیان اهمیت تامین مواد اولیه بخصوص گندله عنوان کرد: تامین کنندگان مواد اولیه نیز باید خود را شریک در تولید بدانند و حیات خود را مرتبط با حیات فولاد کشور و صنعت حمل و نقل بدانند/س.

برچسب ها: اصفهان ، شرکت ، فولاد ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.