مجتبي اماني:

ايران مخالفت شديد خود با حمله نظامي به سوريه را ابراز داشته است/ هزينه حمله به سوريه صدها برابر بيشتر از حمله به عراق است

مجتبي اماني رئيس دفتر حفاظت منافع جمهوري اسلامي ايران در قاهره از مخالفت شديد كشورمان با هرگونه مداخله نظامي در سوريه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از اليوم السابع، "مجتبي اماني" رئيس دفتر حفاظت منافع جمهوري اسلامي ايران در قاهره روز شنبه در سخناني اظهار داشت:به اعتقاد تهران طرحي براي مقابله با ارتش عربي قدرتمند در داخل منطقه از عراق تا سوريه با اشكال مختلف براي تحقق امنيت رژيم اسرائيل وجود دارد.

وي در ادامه با بيان اينكه ايران مخالفت شديد خود را با هرگونه مداخله آمريكاي در سوريه ابراز داشته وهمواره در جهت منع آمريكا از مداخله در امورخارورميانه تلاش كرديم افزود:ما ارتباطات گسترده اي با طرف هاي مختلف ودر سطوح مقامات داشته ايم ودكتر حسن روحاني هم از نزديك بر اين مشاورات نظارت مي كند.

اماني ادامه داد:اوضاع كنوني در منطقه وجهان با زمانيكه آمريكا به عراق حمله كرد تفاوت زيادي كرده براي اينكه در آن زمان عراق سلاح كافي در اختيار نداشته وهمچنين همپيماني هم در منطقه نداشت.

رئيس دفتر حفاظت منافع جمهوري اسلامي ايران در قاهره در بخش ديگري از سخنان خود وجود رژيم صهيونيستي در نزديك ترين نقطه حمله احتمالي به سوريه را در راستاي اثبات اين نكته بر شمرد كه حمله به سوريه خطر بزرگي براي منافع آمريكا در منطقه است وافزود:هزينه هرگونه حمله آمريكا به سوريه صدها برابر بيشتر از هزينه حمله به عراق خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: الیوم ، السابع ، مصر ، سلاح ، مجتبی ، امانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار