رودهن/

فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس جریان خوبی ندارد

آزاده کشورمان گفت: حرکت فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس جریان خوبی ندارددر این رابطه فیلمهای طنزی هم ساخته شده است که با حقایق جور در نمی آیدو صحنه های واقعی دوران دفاع مقدس به جامعه و به ویژه قشر جوان درست منعکس نمی شود.


منوچهر آزادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :نگاه مسئولین در امر رسیدگی به خانواده های شهدا ضعیف است بهترین فرد خانواده خود را روانه جبهه های حق علیه باطل برای حفظ این مرز و بوم و خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه کردندو با شهدات فرزندان خود خیلی ارزش های معنوی را بدست آورده اند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران هیچ چشم داشتی به کمک مسئولان ندارند و لی آنها باید در این زمینه وظایف خود را به نحو احسن انجام دهندو تا کنون کار چشمگیری را انجام نداده اند.

آزاده کشورمان با اشاره به ضعف های موجود در ساخت فیلم در رابطه با ابعاد مختلف دفاع مقدس اضافه کرد :متا سفانه برخی فیلم ها و سریال هایی در رابطه با رخدادهای دفاع مقدس در گذشته و حال ساخته شده است و با واقعیت درونی جنگ تحمیلی ساختاری نسبی داردو برخی از فیلم ها متناسب با وقایع دوران دفاع مقدس نیست و به همین خاطر نمی توانند نگاه عمقی به دفاع مقدس داشته باشند.

آزادی در خاتمه اظهار داشت:حرکت فیلمسازی در حوزه دفاع مقدس جریان خوبی ندارددر این رابطه فیلمهای طنزی هم ساخته شده است که با حقایق جور در نمی آیدو صحنه های واقعی دوران دفاع مقدس به جامعه و به ویژه قشر جوان درست منعکس نمی شود./س


برچسب ها: فیلمسازی ، دفاع مقدس ، طنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.