نمایش " قلب تقسیم شده " از شبکه سحر

فیلم تلویزیونی " قلب تقسیم شده " برای پخش از سیمای بوسنیایی شبکه سحر آماده شده است و یکشنبه برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، تله فیلم " قلب تقسیم شده " به سرپرستی رحمان رستم پور به بوسنیایی زیرنویس شده و برای علاقمندان به فیلم و سریال های ایرانی از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

" قلب تقسیم شده " بر اساس ترجمه ای از حسین ظریف میرزاییان و ویراستاری ندیم بگوویچ به اپراتوری مهدی سعادت احمدنیا به بوسنیایی زیرنویس شده است.

این فيلم تلويزيوني به کارگردانی حسین قناعت و تهيه‌كنندگي عليرضا رئيسيان بر اساس فیلمنامه ای از علیرضا کاظمی براي گروه فيلم و سريال شبكه اول ساخته شده و  بازيگراني چون زهره صفوي، حسن جوهرچي و حسن اسدی به ايفاي نقش پرداخته اند. داستان اين فيلم به زندگي زني 65 ساله مي‌پردازد كه سال‌ها است در يك روستا به كار آموزگاري مشغول است، چندان كه بسياري از اهالي روستا از شاگردان وي هستند و قرار است به پاس زحمات خانم رياحي از او تقدير شود. اما دو روز قبل از جشن تقدير دچار ناراحتي قلبي شده و پزشكان تنها راه معالجه را عمل قلب مي‌دانند.

گفتني است؛فیلم تلویزیونی " قلب تقسیم شده " یکشنبه 10 شهریور از ساعت 12:35 به وقت تهران به مدت 88 دقیقه از کانال یک شبکه بین المللی سحر برای مخاطبان بوسنیایی زبان این شبکه به روی آنتن خواهد رفت. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.