گلوبال ریسرچ:

ارسال سلاح شیمیایی آمریکایی برای تروریست‌ها؛ حقیقت ممنوعه کاخ سفید در سوریه

چنانچه نگاهی به اقدامات واشنگتن در حیات از گروهک ها و سازمانهای تروریستی در سطح جهان انداخته شود، بخوبی نشان میدهد که این "اوباما" است که خط قرمزهای فراوانی را رد کرده است نه دولت سوریه .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از  پایگاه خبری-تحلیلی گلوبال ریسرچ  ؛ "پروفسور میشل چسودووسکی" کارشناس و تحلیلگر آمریکایی در مقاله خود با اشاره به اقداماتی که همواره کاخ سفید در راستای حمایت و تقویت نیرو های تروریستی در کل دنیا انجام داده ، می نویسد: آیا حقیقتا مداخله نظامی آمریکا در سوریه مداخله ی بشر دوستانه و برای ایجاد صلح در این کشور است؟

اخیرا هیئت اطلاعاتی آمریکا در گزارشی اعلام کرده است که دولت بشار اسد از گاز شیمیایی "سارین"در اندازه ای محدو علیه شورشیان و مخالفان سوری استفاده کرده است . مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در اظهاراتی مدعی شده است که کمیته تحقیقی و اطلاعاتی ما به مدارک محکمی دال بر استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی دست پیدا کرده است. اوباما نیز در هفته های اخیر تحدیدات فراوانی علیه "اسد" عنوان کرد.
 _ ارسال پول و سلاح برای القاعده

بهانه ای که واشنگتن برای تجاوز هشت ساله به خاک عراق از آن استفاده کرد در مورد سوریه غیرقابل اجراست . برای پذیرش جامعه جهانی ، رسانه های غربی به شکل هماهنگ هجمه گسترده ای علیه دولت سوریه با مضمون استفاده "بشار اسد" از سلاح های کشتارجمعی علیه مردم خود آغاز کردند . این رسانه ها دائما و به روشهای گوناگون به مخاطبین خود القا می کنند که دولت سوریه از "خط قرمز"بین المللی عبور کرده و اوباما بایدهرچه سریعتر پاسخ این اقدام را بدهد . تروریست های حاضر در سوریه نیز از آمریکا و هم پیمانانش  برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در آسمان این کشور درخواست کمک کرده اند . 
بهانه استفاده از سلاح شیمیایی در حقیقت برای توجیه ارسال کمک های تسلیحاتی بیشتر از سوی آمریکا و هم پیمانان غربی و عربی آن برای تروریستها و شورشیان در سوریه می باشد .این اقدام پس از آنکه ارتش سوریه موفقیت های چشمگیری در نابودی ادوات جنگی تروریستها و هلاکت آنان در مناطق مختلف این کشور بدست آورد ، از سوی کاخ سفید مطرح شده و همچنان بر اجرای آن تاکید می شود . 

ترکیه ، رژیم صهیونیستی ، عربستان و قطر اصلی ترین حامیان تروریستهای القاعده و النصره در سوریه هستند . علیرغم این حجم عظیم کمک به تروریستهای و شورشیان ، مثلث آمریکا _ اسرائیل _ ناتو در جبهه زمینی در سوریه در حال شکست خوردن هستند چرا که نمی توانند خسارات وارد آمده از سوی ارتش سوریه را با وجود ارسال سلاح ها و تانک های غربی جبران کنند . 

_ آموزش تروریستها برای استفاده از سلاح شیمیایی توسط آمریکا و ناتو

بدیهی است که اتهام غرب درباره استفاده دولت سوریه از سلاح شیمایی ساختگی است چرا که تمامی اسناد و شواهد موجود اثبات کننده این است که شورشیان و تروریستهای مورد حمایت آمریکا هستند که در برخی مناطق سوریه از گاز سارین استفاده کرده اند . 

_ ماموریت مستقل نمایندگان سازمان ملل ؛ اثبات کننده استفاده شورشیان و تروریستها از گاز شیمیایی

در حالی که واشنگتن انگشت اتهام را بسوی نظام " بشار اسد" گرفته است گزارش کمیته مستقل تحقیق و تفحص سازمان ملل و کارشناسان شیمیایی آن نشان میدهد که مخالفان و تروریستها در شرایط مساعدتری نسبت به ارتش سوریه برای استفاده از سلاح شیمیایی قرار دارند . این گزارش بر اساس تحقیق از مجروحان سوری در بیمارستانها و نمونه گیری از خاک برخی مناطق این کشور تهیه و تدوین شده است . 

به گفته یکی از کارشناسان ایتالیایی در مصاحبه ای مطبوعاتی ، بررسی زخمی های سوری ، گفتگو با پزشکان و سایر مسئولین بیمارستانها نشان میدهد که از " گاز سارین " در برخی روستاها و شهرها استفاده شده اما این مناطق و زمان استفاده از آن در تاریخی بوده که تروریستها  و شورشیان کنترل آنجا را بدست داشته اند . 

_ گزارش پلیس ترکیه ؛ حمایت همه جانبه آمریکا از "جبهه النصره"

در گزارش نیروهای امنیتی ترکیه که در "روزنامه زمان" منتشر شده ، آمده است : مقدارحدود 2کیلو گاز سارین درشهر "عدنا" و در ساعات اولیه صبح یکی از روزهای هفته گذشته استفاده شده که در این زمان منطقه مذکور در کنترل تروریست های "النصره" قرار داشته است . این گاز بی رنگ و بی بو به سختی قابل تشخیص بوده و از سال 1993 در لیست سلاح های ممنوعه شیمیایی قرار گرفته است.

پلیس ترکیه همچنین اخیرا از شناسایی و بازداشت 12 تن در مرز این کشور با سوریه خبر داده که از اعضای النصره بوده و مقادیری سلاح شیمیایی و ادوات جنگی دیجیتال بهمراه داشته اند . این گزارش پس از گزارش نمایندگان مستقل سازمان ملل ، دومین گزارش از منبعی رسمی دال بر استفاده تروریستها و شورشیان از عامل اعصاب " سارین " در خاک سوریه و علیه مردم این کشور می باشد . 

_ آمریکا و هم پیمانانش ؛ متهمان حقیقی
حقیقت ممنوعه ای کهرسانه های غربی از انتشار آن ممنوع شده اند این است که مثلث آمریکا _ اسرائیل _ ناتو و هم پیمانان آن تامین کننده سلاح شیمیایی  برای " جبهه النصره " می باشند . هم اکنون سوال مهم این است که چه کسی تهدید اصلی برای مردم سوریه محسوب می شود ؛ اوباما یا بشار اسد ؟!
برچسب ها: آمریکا ، اسرائیل ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار