امير سياري در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

پژوهش روي پهپادها برايمان نتايج خوبي داشته است/اورهال ناو "لاوان" در آينده‌اي نزديك

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: در آينده‌اي نزديك از تعميرات اساسي و اورهال ناو جمهوري اسلامي ايران لاوان در يك مراسم رسمي رونمايي خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاع امنيتي باشگاه  خبرنگاران، امير دريادار حبيب‌الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبني بر اينكه آيا نيروي دريايي اقداماتي براي ساخت پهپاد انجام داده اظهار داشت: اين گونه ساخت‌ها معمولا در وزارت دفاع انجام مي‌شود، اما پژوهش در داخل نيروها صورت مي‌گيرد تا به مركز توليد منتقل شود.
 
وي افزود: ما در بحث پژوهش روي پهپادها كار مي‌كنيم و نتايج خوبي هم به دست آورده‌ايم و آن نتايج را به مراكز ساخت تقديم مي‌كنيم.
 
امير سياري تصريح  كرد: در بحث فناوري‌ها كه پهپاد هم جزو آن هم هست تلاش گسترده‌اي داريم و نمي‌توانيم نداشته باشيم و بايد متناسب با روز كار خود را پيش ببريم.
 
فرمانده نيروي دريايي ارتش در پاسخ به سوال ديگري با اعلام خبر جديد درباره رونمايي‌هاي اين نيرو خاطر نشان كرد: انشاءالله در آينده نزديك از تعميرات اساسي و اورهال ناو جمهوري اسلامي ايران لاوان حتما خبر خواهيم داد و در يك مراسم رسمي از آن رونمايي خواهيم کرد كه ممكن است در هفته دفاع مقدس باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پهپاد ، بحث ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار