در آستانه ديدار دربي درخواست هواداران از غلامپور چه بود؟

دايي 20 دقيقه تاخير کرد! / خلعتبري تمرين نکرد!

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس امروز در حالي آغاز شد که علي دايي 20 دقيقه براي حضور در تمرين تاخير کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران: بازيکنان پرسپوليس پس از يک روز استراحت تمرين امروز 11 شهريور ماه خود را در دو نوبت پيگيري خواهند کرد که در تمرين صبح امروز خود که راس ساعت 10:30 آغاز شد علي دايي با 20 دقيقه تاخير وارد ورزشگاه درفشي فر شد.

گفتني است:سرخپوشان در ابتدا 20 دقيقه خودرا گرم کردند و پس از آن به سالن وزنه برداري رفتند و غلامپور نخستين کسي بود که پيش از بازيکنان راهي سالن شد و هواداران از وي درخواست کردند تا در روز دربي با پيراهن قرمز بر روي نيمکت بنشيند.

محمدرضا خلعتبري که اولين حضور خود را در تمرين امروز تجربه مي‌کرد باتوجه به مصدوميتش نتوانست با ساير بازيکنان تمرين کند و پس از مدتي ورزشگاه درفشي فر را ترک کرد.

شايان ذکر است: محمد پنجعلي و سعيد شيريني از ابتداي تمرين نظاره گر حرکات بازيکنان بودند.

لازم به ذکر است: تمرين صبح امروز پرسپوليسي‌ها پشت درب‌هاي بسته انجام مي‌شود و تمرين بعد از ظهر اين تيم راس ساعت 17:30 برگزار مي‌گردد.
در ادامه: بازيکنان پس از 30 دقيقه تمرين در سالن وزنه برداري دوباره وارد زمين چمن شدند.

اين گزارش حاکي است: باتوجه به اينکه مسئولان پرسپوليس اعلام کرده‌اند که تمرين صبح سرخپوشان پشت دربهاي بسته برگزار مي‌شود اما هنوز هم تعدادي هوادار پشت درب ورزشگاه درفشي‌فر حاضر هستند.

گفتني است: تمرين نوبت صبح سرخپوشان پايتخت در ساعت 11:30 خاتمه يافت و بازيکنان چند ساعتي را استراحت مي‌کنند تا با نشاط بيشتر در تمرين بعداز ظهر اين تيم حضور يابند.

در پايان: مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام کرده‌اند که تمرينات دو نوبتي اين تيم تا روز دربي پشت درب‌هاي بسته برگزار مي‌شود.
برچسب ها: فوتبال ، دایی ، خلعتبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار