سر مربی تیم هندبال ثامن مشهد:

بازی سختی در هفته چهارم با نیک اندیش خواهیم داشت

علیرضا حبیبی گفت: در هفته چهارم لیگ برتر بازی سختی مقابل نماینده اصفهان خواهیم داشت اما سعی می کنیم ببریم.

علیرضا حبیبی سر مربی تیم هند بال ثامن الحجج مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات لیگ برتر مردان در هفته چهارم طی روزهای 15و 14 شهریور پیگیری خواهند شد و ما در این هفته با تیم نیک اندیش اصفهان بازی داریم با توجه به اینکه 60 درصد بازیکنان سپاهان در آن هستند دیدار سختی خواهد بود و اسکلت آن اصفهانی و بنیه بازیکنانی که به آن افزوده شده است اما ما تلاش می کنیم که این مسابقه را به نفع خود به پایان ببریم.

 وی تصریح کرد: هم اکنون با 4 امتیاز بعد از سبزوار در رده دوم قرار داریم و در هفته به مصاف کاسپین رفتیم و موفق شدیم با نتایج پرگل 41 بر 21 این تیم را شکست دهیم در هفته دوم استراحت کردیم و در نهایت در هفته سوم رو در روی تیم مس کرمان ایستادیم که در این بازی نیز موفق شدیم 27 بر 20 این حریف را شکست دهیم.

 حبیبی در ادامه گفت: وضعیت خیلی خوبی در لیگ داریم و قصد داریم در پایان لیگ جزء 3 تیم برتر این رقابتها باشیم.

وی عنوان کرد: تیم های خوبی که در لیگ 92 حضور دارند هر چند تیم هایی چون فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری تبریز  و یک تیم کرمانی و شاید کیفیت لیگ کمی پائین باشد ولی بازیکنان این تیم های در بقیه تیم ها پخش شده اند و در آینده بازیهای بهتری خواهیم دید.

وی در خصوص انصراف از مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: به دلیل آنکه با تیم ثامن سبزوار هم نام هستیم گفتیم شاید مشکلی پیش آید برای همین انصراف دادیم.

حبیبی در پایان خاطر نشان ک رد: با توجه به اینکه ترکیب اصلی ثامن سبزوار برای تیم ملی است خواستیم این تیم با قدرت به این مسابقات در آینده نزدیک برگزار خواهد شد اعزام شود و ما نیز هر کمکی از دستمان بر‌آید انجام خواهیم داد تا نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم./آق
برچسب ها: حبیبی ، ثامن ، نیک اندیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار