پسر مرحوم "افضلی" در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

پدرم بیماری خاصی نداشت

شهریار افضلی گفت: پدرم بر اثر ایست قلبی فوت کردند و مشکل خاصی هم نداشتند زیرا در گذشته فقط چند بار برای کنترل قلب خود نزد پزشک رفته بودند که مشکلی از سوی پزشکان وی اعلام نشد.

"شهریارافضلی" یکی از فرزندان مرحوم "اصغر افضلی" درخصوص وضعیت جسمانی پدر خود در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فرزند کوچک مرحوم "افضلی" هستم و پدرم بدون هیچ مشکل قبلی و به طور ناگهانی از دنیا رفت.

وی افزود: پدرم بر اثر ایست قلبی فوت کردند و مشکل خاصی هم نداشتند زیرا در گذشته فقط چند بار برای کنترل قلب خود نزد پزشک رفته بودند که مشکلی از سوی پزشکان وی اعلام نشد.

افضلی تصریح کرد: پدرم هفته گذشته سه شنبه برای مدیریت دولاژ یک فیلم سینمایی به واحد دوبلاژ سیما رفتند و سلامت به خانه بازگشتند.
وی درباره فعالیتهای اخیر پدرش اظهار داشت: او فردی بسیار خونسرد و دلنشین بود که با توجه به کارنامه کاری اش و صداپیشگی به جای شخصیت های کمدی بزرگ جهان دیگر شبیه او در دوبله ایران نخواهد آمد.




افضلی خاطر نشان کرد: از فوت پدرم بسیار شوکه شدم زیرا وی در سلامت به سر می برد و غم از دست دادن او ضربه سنگینی برایم است./ص
























































اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار