علت دیدار عزت‌الله انتظامی با ایوبی

عزت الله انتظامی گفت: به دیدار حجت‌الله ایوبی رفتم تا حضورش را در سازمان سینمایی تبریک بگویم و همچنین از او بخواهم مشکل خانه سینما را حل کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛آقای بازیگر سینمای ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار روز گذشته‌اش با رئیس جدید سازمان سینمایی اظهار کرد: دکتر ایوبی را از زمانی که در فرانسه بود و بزرگداشتی برای من در یونسکو برگزار شد‌،می‌شناسم. طی 15 روز مهمان ایشان بودیم و از نزدیک با دکتر ایوبی و خانواده‌اشان آشنا شدم.

وی ادامه داد: دکتر ایوبی فردی بسیار علاقه‌مند به سینما و تئاتر و همچنین مسلط به زبان است و من ایشان را انسانی بسیار محترم دیدم و به کارشان علاقه‌مند شدم. حتی چندی پیش در گفت‌وگویی ایشان را به عنوان گزینه مناسبی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد کردم.

عزت‌الله انتظامی خاطرنشان کرد: روز گذشته به خودم اجازه دادم و به سراغ ایشان رفتم و درباره خانه سینما صحبت کردم. معتقدم نباید دو خانه سینما داشته باشیم و باید همان خانه سینمای قدیمی سامان بگیرد در واقع گروهی که به فرهاد توحیدی مربوط می‌شود و باید به فعالیتشان ادامه دهند.

وی افزود: گروه دیگر بیشتر تهیه کننده هستند و نگاهشان را به سینما نمی‌پسندم. من در دیدار با دکتر ایوبی ویژگی‌های هر دو گروه را گفتم و با شناختی که از ایشان دارم اطمینان دارم مشکل خانه سینما را به خوبی حل می‌کنند. همچنین اعلام کردم خودم اولین نفر برای کمک خواهم بود.
برچسب ها: انتظامی ، ایوبی ، ملاقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار