آخر هفته با دریچه – بسته شماره 20؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین نرم افزار‌های این هفته‌ی 'دریچه' را دانلود کنید، برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



Screensaver

آبشارهای افسانه‌ای را در مانیتور رایانه‌تان تجربه کنید + دانلود

اسکرین سیور Legendary Waterfalls Screensaver انیمیشن های زیبا و جذابی را برای شما به ارمغان می آورد که ممکن است از واقعیت بسیار دور بوده و یا شاید در مکان هایی دست نیافتنی از دنیای واقعی قرار گرفته باشند. با نصب این محافظ صفحه نمایش و تماشای شش آبشار دیدنی آن، قدرت تخیل خود را جان تازه ای ببخشید. علاوه بر اسکرین سیور می توانید از والپیپر زیبا و متحرکی با همین مضمون نیز لذت ببرید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

این نرم افزار رایانه شما را به حالت قبل از خرابی بر می‌گرداند؛

معجزه برای کسانی که ویندوز رایانه‌شان دیگر خوب کار نمی‌کند + دانلود

AX64 Time Machine نرم افزار مفید و قابل اطمینانی است که برای ایجاد نسخه پشتیبان از وضعیت فعلی کامپیوتر شما طراحی شده تا در زمان نیاز به یاری تان بیاید. به کمک نرم افزار AX64 Time Machine شما قادر خواهید بود ویندوز خود را به زمان قبل از خرابی برگردانید. همچنین این نرم افزار در زمان خرابی دیسک ها و یا نفوذ ویروس ها به سیستم شما بسیار مفید است.

 


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

آنتی ویروس قدرتمند برای گوشي هاي جاوا + دانلود

این نرم افزار تنها برنامه فعال ویروس کشی برای پلتفرم جاوا است. این برنامه قادر به محافظت و دفاع در مقابل انواع ویروس های مخرب است، برنامه با استفاده از موتور جستجوی قدرتمند خود فایل ها و نرم افزارهای موجود را آنالیز می کند و در صورت مشاهده ویروس آن ها را پاک می کند.
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

لانچر برای گوشی های اندرویدی

ویندوز8 را به گوشی هوشمندخود بیاورید + دانلود

اگر به دنبال تغییرات اساسی برای زیباسازی گوشی هوشمند خود هستید، Windows 8 می تواند گزینه ای مناسب برای ایجاد این تغییرات باشد. با این لانچر می توانید محیط شبیه سازی شده ویندوز ۸ را داشته باشید و از آن لذت ببرید . همچنین می توانید تجربه ویندوز ۸ موبایل را در گوشی اندرویدی خود تجربه کنید.  این لانچر در گوگل پلی امتیاز 4.1 را کسب کرده است.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

به طور همزمان برنامه ها را در گوشي خود اجرا كنيد+ دانلود

اگر چند برنامه در حال اجرا داشته باشید می توانید با کشیدن به سمت چپ و راست بین برنامه های باز جابجا شوید. مثلا اگر بخواهید متنی را از یک صفحه وب کپی کرده و در یک فایل یادداشت قرار دهید، نیاز نیست که صفحه وب را ببندید، فقط کافی است که به کمک Kakudo بین این برنامه ها حرکت کرده و متن را در فایل یادداشت قرار دهید سپس به سرعت به صفحه وب بازگردید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

برای رایانه

فایل‌های مخرب اتوران را پاک کنید + دانلود نرم افزار

Autorun Eater یک نرم افزار کاربردی و کم حجم برای از بین بردن فایل های مخرب اتوران است، معمولا ویروس های اتوران به وسیله ی هاردهای اکسترنال، کارت های حافظه و ... به رایانه انتقال پیدا می کنند، این نرم افزار قادر به اسکن و ویروس یابی تمامی درایوهای رایانه به جز درایوهای CD/DVD و فلاپی است.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

رایانه

نرم افزار زندگانی امام صادق (ع) + دانلود

به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) دریچه نرم افزاری را با عنوان " شهادت امام صادق (ع) " برای شما کاربران سایت آماده کرده است. این نرم افزار شرح کاملی از: زندگانی، بستگان، تجارت، ظاهر، اصحاب، عکس، ولادت و اوضاع سیاسی امام جعفر صادق به شما می دهد.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


برای اندروید

تصویر زمینه ی جذاب سیارات + دانلود

در کهکشان ها، سیاره های گم شده ی فراوانی وجود داره . ما تصمیم گرفته ایم که بعضی از آن ها را پیدا کنیم و موفق به پیدا کردن ۶ سیاره شده ایم ! جالب این است که دوتای آن ها زنده هستند، حال وقت آن است که این تصویر زمینه ی زیبا را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید، تصاویر این سیاره ها به صورت سه بعدی و قابل تنظیم هستند و شما می توانید از تصویر زمینه دلخواه خود استفاده کنید.
 

 

 


 

لانچر زیبا برای اندروید + دانلود

Action Luncher Pro یک لانچر سریع و ساده برای گوشی‌های اندرویدی است و هدف آن این است که به شما کمک کند به هر قسمت که می‌خواهید با سرعت بیشتری دسترسی پیدا کنید. قابلیت‌هایی برای رسیدن به این هدف در این برنامه گنجانده شده است همانند قابلیت Sliding app drawer که تمامی اپلیکیشن‌های موجود شما را به شما نشان می‌دهد. همچنین قابلیت دیگری به نام Covers که به‌شما در پیدا کردن سریع‌تر برنامه مورد نظرتان و اجرای آن کمک می‌کند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


محدود کردن دسترسی های رایانه؛

با نصب این نرم افزار مراقب فرزندتان باشید + دانلود

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند، می باشد. با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control می تواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز می تواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار می تواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که می تواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد، محدودیت زمانی قائل شد.

 

 

 


براي اندروید و IOS؛

با این نرم افزار از جان خود در رانندگی محافظت کنید + دانلود

iOnRoad بهترین نرم افزار ایمنی خودرو است که با استفاده از تصویر دوربین، الگوریتم تشخیص به عنوان یک چشم اضافی در جاده، در خدمت است. سیستم هشدار دهنده پیشرفته برخورد، با استفاده از GPS و دوربین دستگاه شما و الگوریتم ™RoadAware، امکان تشخیص ترافیک و هشدار صوتی و تصویری را داراست. هشدار نظارت روبرو، این هشدار از طریق پخش صدای بوق، هنگام نزدیک شدن به مانع، به شما اخطار می دهد که مراقب مسیر روبروی خود باشید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


"راهنماي تور" را به تلفن همراه خود بياوريد + دانلود

World Explorer 360 Tour Guide نرم افزاري براي تلفن هاي هوشمند اندرويدي است.
يک راهنماي سفر همه کاره که مي تواند قبل از سفر، اطلاعات مفيد و جامعي از قبيل مکان هاي ديدني، رستوران ها، تفرج گاه ها و... بيشتر آشنا کند، البته معرفي مکان هاي بکر و تازه هم از مهمترين وي‍ژگي هاي اين نرم افزار خوب محسوب مي شود.

 



 


يک زلزله نگار تمام عيار؛

با نصب اين نرم افزار زلزله را پيش بيني کنيد + دانلود

ما انسانها روزانه چه طبیعی و چه غیر طبیعی مورد خطرات مختلفی قرار می گیریم که تنها از وقوع تعدادی از آن ها آگاهی داریم ولی از اکثر آن ها مانند سیل , طوفان , سردی یا گرمای هوا و خشکی و…اطلاعی نداریم.
مهم ترین این خطرها زلزله است که روزانه تعدادی بسیاری از انسان های روی زمین بر اثر آن از بین می روند اما هم اکنون کشور ما دست به کارهایی زده و اقدام به ساخت این نرم افزار کرده است.

 




بسته ویژه دریچه فناوری اطلاعات؛

نرم افزار های "همراه بانک" تمام بانک ها، برای همه ی گوشی ها + دانلود

نرم افزار های موبايل براي اکثر بانک ها و همه ی سيستم عامل ها، در اين پکيج به صورت رايگان قابل دانلود مي باشد.
امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص اینترنت و موبایل راه های زیادی برای زندگی راحت تر به وسیله این تکنولوژی ها به وجود آمده است. برای همه ما پیش آمده که در صف های طولانی و خسته کننده بانک برای پرداخت قبوض، مانده حساب، استعلام چک و یا خرید شارژ باید مسیر طولانی را طی کنیم. در حالی که که همه این کارها فقط و فقط با یک دقیقه زمان امکان پذیر هست.


تیم تحریریه دریچه فناوری اطلاعات در بسته ای برای تمامی سیستم عامل های تلفن همراه، همراه بانک را آماده کرده است که به راحتی می توانید آن ها را دانلود کنید.

 



 


"زیبا سازی صفحه نمایش"

يك ساعت براي محافظ صفحه رايانه + دانلود

گاهی اوقات ممکن است براید دقایقی از رایانه استفاده نکنید و برای آسیب ندیدن پیکسل های صفحه نمایش پس از دقایقی صفحه ای متحرک ظاهر می شود که به آن اسکرین سیور می گویند. حال برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران یک محافظ صفحه زیبا که در آن ساعت های زیبا و متنوعی گنجانده شده است، تدارک دیده ایم. این اسکرین سیور علاوه بر نمایش ساعت و تاریخ، دارای قابلیت های  دیگری از جمله نمایش وضعیت آب و هوا، سیستم اطلاع رسانی و ... است.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


 

برای اندروید

با این نرم افزار حرفه ای عکس بگیرید + دانلود

اپلیکیشن Camera FV-5 یک ابزار بسیار کار آمد است برای تبدیل عکس‌های معمولی موبایل شما به عکس‌های کاملاً‌ حرفه‌ای. این نرم‌افزار با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باعث بهبود عکس‌ها از هر نظر خواهد شد و می‌توانید نقاط ضعف عکس را در آن تا حد زیادی اصلاح نمایید. همه‌ی پارامترهای عکاسی در عکس‌هایی که با این نرم‌افزار گرفته می‌شود قابل تغییر است، مثل exposure,ISO, focus, white balance, light metering و program mode. همچنین قابلیت‌های گوناگونی نظیر عکاسی زمان‌بندی شده، تایمر، فرمت‌های متفاوت و… در این نرم‌افزار موجود است. Camera FV-5 یک دوربین عکاسی تمام عیار برای شماست.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید


پیامک و تماسهای ورودی افراد مزاحم را مسدود کنید + دانلود

این نرم افزار، می تواند تمامی تماس های شما را مسدود سازد تا دیگر افراد مزاحم نتوانند با شما تماس بگیرند. اگر مایل باشید می توانید به صورت خودکار برای فرد تماس گیرنده پیامک ارسال کنید. لازم به ذکر است که پس از مسدود کردن شماره مورد نظر، دیگر هیچ پیامک و تماسی از شماره مسدود شده دریافت نخواهید کرد. دقت داشته باشید که این نرم افزار فقط بر روی گوشی های روت شده اجرا می شود.
 
 

 


جدال سرخابی ها برای هفتادمین بار

بسته ویژه دربی + دانلود نرم افزار

دریچه فناوری اطلاعات برای طرفداران استقلال و پرسپولیس نرم افزارهایی آماده کرده است تا از آخرین اخبار تیم هوادارشان در در دربی 77 با خبر شوند.
دربی 77 روز جمعه در ورزشگاه آزادي آغاز می شود. به همین منظور برای طرفداران این دو تیم نرم افزارهایی روی صفحه دریچه فناوری اطلاعات قرار دادیم که می توانند اخبار و اطلاعات تیم محبوبشان را لحظه به لحظه در گوشی همراه خود دریافت کنند.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 



 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری: سالار واعظی

  دریچه فناوری اطلاعات را در فارس توییتر دنبال کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۱۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
سلام
ممنون از اینکه برنامه های کاربردی را معرفی کردید
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۳۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
خیلی خیلی ممنون از سایت بسیار بسیار جالبتون تشکر
Iran (Islamic Republic of)
الینا
۱۳:۴۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
ممنون ازتون نرم افزارهای خیلی خوبی گذاشتین بسیار کاربردی هستن
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۹:۱۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
دمتون گرم واقعا سایت باحالی دارین ازشما متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
سایت خوب وجامعی دارید. اولین بار که اونو دیدم.امیدوارم استفاده ازس برام اسون باشه.
دستتون درد نکنه معلومه زحمت زیادی کشیدین
Iran (Islamic Republic of)
hajar
۱۰:۴۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
دستتون درد نکنه مرسی بخاطر سایت عالی شما
Iran (Islamic Republic of)
kamal
۱۸:۲۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
واقعا دستتون دردنکنه بهترین سایتودارید بهترین نرم افزار ها را می ارید خسته نباشيد