پر هیجان ترین ورزش های دنیا+ تصویر

ورزشکاران زیادی در دنیا وجود دارند که ورزش را برای هیجان آن می خواهند، در زیر به تعدادی از ورزش های هیجان زا اشاره می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ ورزشکاران زیادی در دنیا وجود دارند که ورزش را برای هیجان آن می خواهند، در زیر به تعدادی از ورزش های هیجان زا اشاره می کنیم.



** توپ زوربنیگ

این ورزش برای اولین بار در سال 2000 و در نیوزلند به جهان معرفی شد، در این ورزش افراد باید وارد توپی به نام زوربنیگ شوند و از بالای تپه یا سطح شیب دار به پایین حرکت کنند این ورزش فایده ای جز سرگیجه و به هم ریختن سیستم گوارش ندارد.



** پرتاب در استخر

در این ورزش افراد داوطلب درون یک منجنیق انسانی قرار می گیرند و پس از طی مسافتی با سرعت به آن برخورد می کنند و ورزش به اتمام می رسد!

این ورزش برای افرادی مناسب است که از آب یا پرواز هراسی ندارند چرا که در این ورزش فرد حدود 8 متر پرواز می کند.



** اسکیت برزخی

هندی ها چندی پیش یک اسکیت عجیب در کشورشان ساختند این نوع اسکیت بازی که به نام برزخی شناخته می شود باید توسط یک ورزشکار که انعطاف بدنی بالایی دارد انجام شود چرا که فرد باید زیر خودرو ها اسکیت بازی کند.

رکورد این ورزش در دست پسر بچه ای به نام آنیکت چینداک است که توانسته از زیر 57 خودرو عبور کند، البته این رکورد هنوز در کتاب رکوردها به ثبت نرسیده است.



** راه رفتن روی کش

راه رفتن روی طناب را حتما شنیده اید اما این در این ورزش، افراد بر روی کش راه می روند نه طناب درا ین ورزش یک بند کوهنوردی بین دو نقطه در ارتفاع بالا بسته می شود و کش به دلیل کشیده شدن حالت ارتجاعی پیدا می کند و حفظ تعادل روی آن بسیار سخت است.

رکورد این ورزش که به تازگی در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده در دست فردی به نام " کریستین چو" است که در ارتفاع 1000 متری فاصله بین دو صخره را طی کرده است.



** ترن سواری

این ورزش عجیب در آلمان به وجود آمده است بر این ورزش افراد باید بر روی ترن رفته و هنگامی که قطار با سرعت در حرکت است تعادل خود را روی آن حفظ کنند.

گفتنی است؛ از آنجایی که افراد زیادی در حین انجام این رشته کشته یا مجروح شدند، این سرگرمی پس از سال 1980 فراموش شد اما در سال 2005 موج جدیدی در ترن سواری آغاز شد.



** اسنوبرد در آتش فشان

این ورزش عجیب در نیکاراگویه آغاز شده است در این ورزش، فرد باید به بالای یک کوه آتش فشان رفته و از آنجا با استفاده از یک تخته اسنوبرد به پایین بیاید این ورزش مجروحان زیادی به جا می گذارد،‌ چراکه اسنوبرد تنها برای برف ساخته شده است و ورزشکاران این رشته با سرعتش بیش از 80 کیلومتر به سمت پایین حرکت می کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سپهر
۰۳:۰۲ ۱۹ تير ۱۴۰۰
باسلام،از نظر بنده ورزش رزمی کشتی آزاد و کشتی فرنگی هم بهترین،جذاب ترین و پرهیجان ترین ورزشهای رزمی در جهان هستند و کُشتی طرفداران زیادی دارد و آدم مبارزات و مسابقات کُشتی را که نگاه میکنه لذت می بره.
Iran (Islamic Republic of)
جمشیدی
۲۲:۳۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
ورزش هرچقدر خشن تر،پر حاشیه تر و دعوا توش باشه طرفدار زیاد داره،مثلا الان ببینید فوتبالیستها همیشه تو زمین دعوا می کنند و بازی هیجانی تر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
حنانه
۲۰:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
اصلا با نظرت موافق نیستم .چهره فوتبال رو خط خطی نکن.ورزش به این قشنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۴
خوبه ولی عکسای بهتری هم میتونید بزارید که هجان اون ورزش رو بهتر به تصویر بکشه
آخرین اخبار