دریادار غلام‌زاده خبر داد

نصب جدیدترین رادار دریایی آرایه فازی برد بلند بر روی ناوشکن‌های نیروی دریایی

رئیس جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش از نصب جدیدترین رادار دریایی آرایه‌فازی بردبلند با نام "عصر" بر روی برخی ناوهای این نیرو خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "امیر دریادار غلام‌زاده" رئیس جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش در حاشیه اولین همایش فناوری‌های نوین دریایی که در نوشهر در حال برگزاری است، با حضور در جمع خبرنگاران از تست جدیدترین رادار دریایی برد بلند آرایه فازی با نام «عصر» خبر داد و گفت: این رادار که به دست متخصصان صنعت دفاعی و نیروی دریایی ساخته شده هم‌اکنون تحت آزمایش است و بر روی برخی ناوهای نیروی دریایی نصب خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ وی با اشاره به دستاوردهای جدید موشکی نیز، اظهار داشت: اژدرها و موشک‌های جدید در حال ساخت است و به زودی خبرهای خوشی در خصوص موشک‌های سطح به هوا اعلام خواهد شد.

رئیس جهاد خودکفایی نیروی دریایی ارتش همچنین با اشاره به تغییرات صورت گرفته در موشک‌های پدافند هوایی شناورهای رزمی گفت: با این تغییرات، برد، دقت و نقطه‌زنی موشک‌ها ارتقاء یافته است.

غلام‌زاده همچنین خاطرنشان کرد: ناوشکن سهند سال آینده به بهره‌برداری اولیه خواهد رسید و دماوند و لاوان نیز امسال عملیاتی می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار