ایجاد اشتغال و ارزآوری با سرمایه گذاری در صنعت نرم افزار

رئیس مجمع تشکل های دانش بنیان با بیان اینکه صنعت نرم افزار مناسبترین بخش سرمایه گذاری است گفت: با سرمایه گذاری در شرکت های بزرگ و کوچک نرم افزاری می توان ضمن ایجاد اشتغال ارز آوری مناسبی برای کشور داشت.

افشین کلاهی، رئیس مجمع تشکل های دانش بنیان با بیان اینکه هدف گذاری ها در خصوص سرمایه گذاری در صنعت نرم افزاری باید با حمایت همراه باشد به خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای جوان و با استعداد در این حوزه نیاز به سرمایه گذاری اولیه بسیار کم به نسبت صنایع دیگر دارند و فرصت رقابتی بالا در این بخش نقاط قوت ما برای رسیدن به جایگاه مطلوب منطقه ای خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازارهای تحت نفوذ ایران در منطقه و بازار فارسی زبانان هنوز مورد استفاده قرار نگرفته اند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری در شرکت های کوچک و بزرگ نرم افزاری خاطرنشان ساخت: حوزه نرم افزارهای تبلت، موبایل و کسب و کارهای اینترنتی برای شرکت های کوچک و پکیج ها، نرم افزارهای مالی اداری و امنیتی برای شرکت های متوسط و بزرگ و همچنین حوزه های بانکی، انرژی و صنایع برای شرکت های بزرگ در نظر گرفته شود.

به گفته رئیس مجمع تشکل های دانش بنیان با اعتماد و سرمایه گذاری در حوزه نرم افزاری می توان تولیدات بومی خوبی داشت چراکه از نظر نیروی متخصص در این بخش مشکلی در کشور نداریم./ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.