یاسوج/استانداركهگيلويه وبويراحمد:

شوراها از مصاديق مردم سالاري ديني هستند

سيد حسين صابري استاندار كهگيلويه و بويراحمد به مناسبت آغاز به كار دوره چهارم شوراهاي اسلامي شهر و روستا در پيامي از انتخابات شوراها به عنوان مصاديق مردم سالاري ديني ياد كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ياسوج   در اين پيام  ، آمده است: 12 شهريور آغاز فعاليت چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا گرامي باد.
در ادامه اين پيام بيان شده است: تشكيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا به عنوان يكي از مزيت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و از مصاديق انتخاب و مردم سالاري ديني در ايران متكي بر آراي مردم و ايفاي نقش در تمام شئون سياسي و اجتماعي و بر اساس قانون اساسي است.
در اين پيام عنوان شده است: با تشكيل شوراهاي اسلامي در شهرها و دورترين نقاط روستايي مديريت محلي به نمايندگان مردم واگذار شد كه خود به معناي حضور مردم در عرصه مديريت شهري و روستايي است و شوراها با انتخاب دهيار و شهردار و پشتيباني همه جانبه از آنان و تصميم سازي كلان بر اساس خواست مردم شهر و روستاي خود را اداره كرده و مي كنند.
در پايان اين پيام آمده است: اينجانب ضمن تبريك مجدد به منتخبان، آغاز به كار دوره چهارم شوراهاي اسلامي شهر و روستا را همزمان با آغاز فعاليت دولت يازدهم به فال نيك گرفته و توفيق روزافزون تمام اعضاي شوراها و مديران شهري و روستايي كهگيلويه و بويراحمد را از خداوند منان مسالت مي كنم./س
برچسب ها: شوراها ، مصادیق ، مردم ، سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.