آشنایی با زندگینامه ی "حاج شیخ جعفر مجتهدی "؛

روایتی از زندگينامه عالمان جهان اسلام در برنامه رادیویی ایرانصدا

گروه اندیشه و معارف شبکه رادیویی ایرانصدا در روز پنجشنبه 14 شهریور ساعت 14:00 به معرفی زندگینامه ی " حاج شیخ جعفر مجتهدی " می پردازد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو ایرانصدا  ،گروه انديشه و معارف شبکه راديويي ايران‌صدا، برنامه‌اي با عنوان "چندي با انديشمندان" را تهيه مي‌کند که به زندگينامه و شخصيت انديشمندان حوزه‌ي دين اسلام مي‌پردازد. 

مخاطبان همراه و همشیگی  راديو ايران‌صدا  که در تمامی نقاط جهان شنونده این برنامه هستند می توانند در برنامه چندي با انديشمندان، با آثار و زندگي عالمان و عارفان جهان اسلام که در تقويم تاريخ از آنها ياد شده است، آشنا مي‌شوند. 

موضوع برنامه‌ي اين هفته چندی با اندیشمندان ، معرفي آثار و شخصيت "حاج  شیخ جعفر مجتهدی "است. 

گروه انديشه و معارف شبکه راديويي ايران‌صدا، برنامه‌اي با عنوان "چندي با انديشمندان" را تهيه مي‌کند که به زندگينامهوشخصيتانديشمندان حوزه‌ي دين اسلام مي‌پردازد.

چندي با انديشمندان روز پنج‌شنبه  14 شهریور ساعت14:00 به سردبيري ويدا بابالو، تهيه‌کنندگي سارا عشقي‌نيا،گويندگي محمد تقی مختار ملکي و نويسندگي نسرين قادري وحيد از شبکه‌ي راديويي ايران‌صدا پخش مي‌شود. 

گفتني است؛ علاقمندان مي‌توانند به آدرس اينترنتي راديو ايران‌صدا به نشاني www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنيدن اين برنامه، فايل صوتي آن را دريافت کنند./ي2
برچسب ها: مجتهدی ، رادیو ، ایرانصدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار