سنندج/رئیس مجمع خیرین سلامت کشور خبر داد؛

فعالیت 30 هزار خیر سلامت در کشور

رئیس مجمع خیرین سلامت کشور گفت: تاکنون خدمات ارزنده‌ای در سطح کشور توسط اعضای این مجمع اجرایی شده و هم اکنون بیش از 30هزار نفر در سراسر کشور عضو مجمع خیرین سلامت هستند.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، نیری در مجمع خیرین سلامت استان در سنندج گفت: دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تنهایی توان پیشبرد برنامه‌های سلامت را ندارند و در این مسیر نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم.
وی افزود: تاکنون خدمات ارزنده‌ای در سطح کشور توسط اعضای این مجمع اجرایی شده و هم اکنون بیش از 30هزار نفر در سراسر کشور عضو مجمع خیرین سلامت هستند.
رئیس مجمع خیرین سلامت کشور اضافه کرد: مشارکت و مسئولیت همگانی و حرکت جامعه به سوی تعالی و کاستن از رنج و آلام محرومین و بهره‌گیری از توانمندی‌های مادی و معنوی خیرین از اهداف کلان مجمع خیرین سلامت در کشور به شمار می‌آید و در همین راستا نیز مجامع استانی تشکیل شده‌اند.
نیری از استان کردستان نیز به عنوان یکی از مستعدترین استان‌های کشور در حوزه سلامت نام برد و افزود: خوشبختانه کردستان با بهره‌مندی از نیروی انسانی کارآمد و تحصیلکرده از لحاظ زیرساخت‌های انسانی و علمی مشکلی نداشته و امید است با همت و تلاش مضاعف خیرین استان شاهد رفع کاستی‌های درمانی در حوزه سخت‌افزاری و تجهیزات و اماکن درمانی باشیم./س
برچسب ها: سلامت ، بهداشت ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.