ساعی: با کسی مشکل ندارم/ برای تیم ملی با تکواندوکاری حرف نمی زنم/باید در امور فنی دخالت کنم

مدیر فنی تیم های ملی تکواندو معتقد است، اختلافی بین او و یوسف کرمی در کار نیست و همه حرف ها در این مورد شایعه است.

هادی ساعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: با توجه به ارسال اسامی تکواندوکاران رنکینگ دار از سوی فدراسیون جهانی برای رقابت های انتخابی المپیک و با نظر من یوسف کرمیمجددا  به اردوی تیم ملی دعوت شده و این عمل ما نشان داد که هیچ خصومتی با این بازیکن در کار نیست و اگر این طور بود شرایط دیگری وجود داشت. حرف هایی که در این مورد زده می شود فقط در حد شایعه است.
 
یوسف خودش از اردو رفت

وی در خصوص دیر دعوت شدن کرمی به اردوهای تدارکاتی تیم ملی افزود: بعد از رقابت های جهانی مکزیک مسابقه ای نبود که بخواهیم از کرمی دعوت کنیم. او قبلا در انتخابی های تیم ملی باخت و خودش از اردوی تیم ملی انصراف داد و ترجیح داد در تیم کشورهای اسلامی نباشد چون این مسابقات را در حد خود نمی داند.

ساعی گفت: کرمی بی احترامی به مربیان تیم ملی نکرده بود و دوباره دعوت شده است. در واقع ما با کسی مشکلی نداریم و اگر فردی مشکل دارد می تواند برود و ان را حل کند.

به نام ها توجهی نداریم


مدیر فنی تیم های ملی تکواندو تصریح کرد: ما از بازیکنان واجد شرایط  دعوت می کنیم و هر فردی که دوست داشت به اردوی تیم ملی می آید اما این طور نیست که بخواهیمبرای اردئنشینی وی با او صحبت و یا خواهش کنیم چون نیازی به این کار نیست. برای ما نام ها با هم تفاوتی ندارند و سفارش پذیر نیستیم.

وی گفت: کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت برای بازی های کشورهای اسلامی از بازیکنان جوان و آنهایی که از تیم جهانی بازماندند استفاده کند تا تجربه ای برای بجا مانده ها شده و برای مسابقات مهم آماده شوند.

ساعی در خصوص دخالت در امور فنی تیم ملی تاکید کرد: در کار تمرین مربیان دخالتی ندارم اما به عنوان مدیر فنی تیم های ملی اینحق را میبینم که دخالت کنم بنابراین در مورد حضور مجدد یوسف کرمی در تمرینات تیم ملی هم با کریمی به توافق رسیدیم تا او را هم دعوت کنیم.

باقری بی احترامی کرده بود
 
وی در مورد دعوت از میثم باقری به اردوی تیم ملی چنین گفت: باقری در اردوی قبلی به کادر فنی بی احترامی کرد بنابراین از او خواستیم به خانه بازگردد اما وی از مربیان عذرخواهی کرده و حالا هم به اردوهای تدارکاتی دعوت شده است.

وی در مورد بازگشت کورش رجلی به تیم ملی تکواندو افزود: رجلی در انتخابی تیم ملی آسیب دیده بود و مسابقات جهانی را از دست داد اما حالا با آمادگی مجدد در ترکیب تیم "کامبت گیمز" قرار گرفته است.

وضعیت کریمی هنوز مشخص نیست


مدیر فنی تیم استیل البرز در مورد قرارداد کریمی برای سرمربیگری در لیگ برتر امسال با این تیم گفت: با کریمی صحبت شده اما هنوز قرارداد نهایی را امضا نکرده ایم و منتظر یک نشست دیگر هستیم./مح

 

برچسب ها: تکواندو ، ملی ، ساعی ، کرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار