رأفت:

ترس از باختن مانع از ریسک پذیری می شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تساوی دربی 77 گفت: هر 2 تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در نیمه اول یک بازی تدافعی و احساسی را سر لوحه کارشان قرار دادند اما در نیمه دوم به مراتب بهتر ظاهر شدند.

پایان رافت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم هر دو تیم بازی کند تر و کسل کننده ای ارائه کردند در مجموع بازی درگیرانه و فیزیکی بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی های  زیاد سرخابی ها در بازی های دربی اظهار داشت: تیم های سرخابی دوست ندارند که مقابل رقیبشان بازنده باشند به خاطر همین بازی تدافعی را سر لوحه کارشان قرار می دهند همچنین تیم بازنده شرایط روحی و روانی اش بعد از بازی به هم می ریزد این موارد دلایلی است که بازی دربی را به لحاظ فنی پایین آورده است و تیم ها در اندیشه نباختنش در بازی دربی هستند.

وی درباره اعتراض  تماشاگران  به تساوی دربی 77 بیان داشت: به هر حال تماشاگران از ساعت 6 صبح به ورزشگاه می آیند تا شاهد یک بازی جذاب و با کیفیت از سوی هر دو تیم باشد اما یک دیدار کسل کننده را ديديم.

 رافت تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی در هر 2 تیم پرسپولیس و استقلال هستند بر این اساس اهالی فوتبال انتظار ارائه یک بازی با کیفیت و جذاب از سوی هر دو تیم را دارند اما حساسیت این بازی مانع ارائه یک بازی هجومی از طرف 2 تیم شده است.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: امیدوارم تیم پرسپولیس در ادامه بازی ها بتواند امتیازات لازمه را جمع کند و تماشاگران را برای کشاندن به ورزشگاه ترغیب کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس فولاد و تراکتور سازی مدعیان اصلی قهرمانی هستند سپاهان در میانه جدول قرار دارد و تا الان به عنوان یک مدعی قهرمانی ظاهر نشده است.

 گفتنی است:  دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید./مح

برچسب ها: رافت ، باختن ، ریسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار