تظاهرات سوريهاي مقيم روسيه و روسها در مخالفت با تهدید نظامی علیه سوریه

سوريهاي مقيم روسيه و روسها در مخالفت و محکوميت تهديدات آمريکا عليه سوريه تظاهرات کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ، اين تظاهرات با مشارکت سوريهاي مقيم روسيه و سازمانهاي روسي و خارجي برگزار شد .
يکي از تظاهرکنندگان روس گفت : ما در اينجاييم تا به بي شرمي آمريکا و فرانسه و کشورهاي ديگري که مي خواهند سوريه را نابود کنند اعتراض کنيم.
يک تظاهرکننده ديگر گفت : اينجا آمده ايم تا حمايت خود را از سوريه  اعلام کنيم . تاريخ شاهد آن است که آمريکاي امپرياليست به کشورهاي مختلف حمله مي کند و ما بايد به تظاهرات عليه اين روند ادامه دهيم .
يک تظاهرکننده ديگر از ا تباع ونزوئلا گفت : حمله آمريکا به سوريه در چارچوب خط مشي امپرياليستي آمريکاست .همه مردم ونزوئلا آماده هستند که به همراه دوستان سوري خود در جنگ عليه تجاوز آمريکا شرکت کنند . پيروزي از آن ماست .
يک تبعه ديگر ونزوئلايي گفت : ما در ونزوئلا خودمان را دوستان سوريها مي دانيم به اينجا آمده ايم تا حمله آمريکا را به سوريه محکوم کنيم . ونزوئلا در صورتيکه به سوريه حمله شود ساکت نخواهد نشست .
يک تظاهرکننده ديگر گفت : معتقديم حمله آمريکا به سوريه و مواضع ليبرالي اروپا در موافقت با مسلح کردن تروريستها و مخالفان سوري در واقع صلح را در سراسر جهان تهديد مي کند . اگر اين تهديدات متوقف نشود در سطح بين المللي براي حمايت از ملت سوريه براي مقابله با هرگونه تجاوز تلاش خواهيم کرد .
يک تظاهرکننده ديگر گفت : سوريه از تجاوز و حمله نمي ترسد زيرا ملت سوريه ترسو نيست و بر همه توطئه ها در تاريخ خود پيروز شده است. اگر به موسسات اقتصادي و نظامي حمله شود بار ديگر اين موسسات ساخته خواهد شد . ملت سوريه نمي ميرد . سوريه سقوط نمي کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار