کرمی به اردوی تیم ملی تکواندو نرفت

یوسف کرمی که به تازگی به اردوی تیم ملی تکواندو دعوت شده بود، در تمرینات تیم ملی حاضر نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: کادر فنی تیم ملی تکواندو چهارشنبه قبل از یوسف کرمی و میثم باقری دعوت کرد تا مجددا برای حضور در تمرینات تیم ملی حاضر شوند.

قرار بود این دو تکواندوکار از امروز در تمرینات هوگوپوشان تیم "کامبت گیمز" همراه با سایرین حضور یابند و خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده کنند.

کاپیتان پیشین تیم ملی تکواندو که از اردوهای تیم ملی قبل از مسابقات جهانی بخاطر برخی اختلاف نظرات کنار کشیده بود، نامش در فهرست رنکینگ داران فدراسیون جهانی برای رقابت های "گرند پریکس" دیده شد و به همین دلیل کادر فنی را مجاب به دعوت دوباره از وی کرد با این وجود وی در تمرینات حاضر نشده است.

اما میثم باقری که همزمان با کرمی به اردوی تیم ملی دعوت شده از امروز در تمرینان شرکت کرده است.

کریمی: کمیته فنی برای کرمی تصمیم می گیرد

اما مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو بعد از غیبت غیر موجه یوسف کرمی در اردوی تیم ملی به خبرنگار ما گفت: کرمی بدون اطلاع کادر فنی غیبت کرده است و از او هیچ اطلاعی نداریم. حتی فرزاد عبدالهی، کورش رجلی و علیرضا نصر آزادانی هم با او تماس گرفتند اما کرمی پاسخگو نشد.

وی افزود: غیبت کردن کرمی به خودش بستگی دارد. اگر وی چند روز آینده به تمرینات بیاید مشکلی وجود ندارد اما در صورت غیبت طولانی مدت در مورد وی کمیته فنی تصمیم گیری خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی گفت: از طریق جراید و روابط عمومی کرمی را در جریان دعوت مجددش قرار داده ایم اما وی تماس مسئول اردوها را پاسخگو نبوده است./مح

برچسب ها: تکواندو ، کرمی ، غیبت ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار