ستارگان NBA در یورو بسکت؛

فرانسه دارای بیشترین بازیکنان شاغل در NBA

تیم ملی بسکتبال فرانسه با شش بازیکن شاغل در لیگ حرفه ای NBA بیشترین ستارگان NBA را در جام ملتهای اروپا در ترکیب خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم ملی فرانسه با حضور "تونی پارکر"،‌ "نیکولاس باتوم"،‌ "بوریس دیائو"، "جان پترو" و "ناندو دی کولو" بیشترین بازیکنان را در لیگ حرفه ای NBA در اختیار دارد.

تیم اسپانیا که بدون حضور "پائو گسول " در جام ملتهای اروپا شرکت کرده نیز با "مارک گسول"،‌ "خوزه کالدرون"، "ویکتور کلاور" و "ریکی روبیو" چهار نماینده در این لیگ دارد.

در این دوره از بازیهای یورو بسکتبال ستارگان زیادی از لیگ NBA در بین تیم های اروپایی حضور دارند.

تیم ایتالیا با مصدومیت 2 ستاره خود در این دوره مارکو بلینلی و لوئیجی داتومه را همراه دارد. ترکیه با حضور ستارگانی مانند عمر آشیک چند نماینده در لیگ NBA دارد و تیم های شرق آسیا نیز بازیکنان زیادی از این لیگ حرفه ای را به جام ملتهای اروپا برده اند.

جوناس والانکیوناس بازیکن لیتوانیایی تورنتو که فصل اول حضور در NBA را پشت سر گذاشت در این مسابقات فرصت خوبی برای نشان دادن خود دارد.

"لوناتاس موتیه جوناس" بازیکن هیوستون و "گوران دراگیچ" بازیکن فینیکس در ترکیب اسلوونی؛ "نیکولا ووچنیچ" در مونته نگرو و "نمانیا نروویچ" با عنوان "دریک رز" اروپا در ترکیب صربستان دیگر ستارگان NBA در یورو بسکت هستند./مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار