حسن هاني زاده:حمله به سوريه با هدف تضعيف محور مقاومت است

حسن هاني زاده تحليلگر سياسي حمله احتمالي غرب به سوريه را در راستاي تضعيف شدن محور مقاومت برشمرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"حسن هاني زاده" در مصاحبه با روزنامه "اليوم السابع" اظهار داشت:بيانيه اي كه 170 نماينده مجلس ايران در خصوص آمادگي براي دفاع از سوريه در صورت حمله نظامي به اين كشور امضا كردند ناشي از موضع ملت ايران بوده ونمايندگان مجلس تمامي اقشار مردم ايران را نمايندگي كرده وضرورتي ندارد كه اين موضع،موضع رسمي دولت ايران باشد.

وي در ادامه با بيان اينكه ايران هدف از هرگونه حمله نظامي به سوريه را تضعيف محور مقاومت دانسته افزود:دولت ايران با استفاده از تمامي امكانات سياسي خود براي ممانعت كردن از حمله نظامي به سوريه استفاده مي كند.

اين تحليلگر سياسي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ارتباطات هفته گذشته "محمد جواد ظريف" وزير امورخارجه ايران با همتايان خود در كشورهاي مختلف كه در آن ،اين افراد را به ميانجيگري براي مانع شدن به حمله نظامي آمريكا به سوريه دعوت كرده بود افزود:در سفر هيئت پارلماني ايران به سوريه حمايت مطلق ايران از اين كشور به "بشار اسد" ابلاغ شده ست.

"هاني زاده" همچنين تصريح كرد:رهبري سوريه تاكنون كمك نظامي از ايران را درخواست نكرده به دليل اينكه اين كشور توانايي دفاع از خود در قبال هرنوع تجاوز خارجي را دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هانی ، زاده ، حسن ، الیوم ، السابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار