قلعه نوعی: برای بازی با ذوب آهن آماده‌ایم/ذوب آهن مربی بافکری همانند بناچیچ دارد

امیر قلعه نوعی در میان خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران بابت حضور و حمایت تشویق بازی روز گذشته استقلال تشکر مي كنم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران امير قلعه نويي در مورد اخرین وضعیت مصدومان تیم استقلال گفت: خسرو حیدری، پژمان منتظری به علت سه اخطاره بودن و سیاوش اکبر پور و هاشم بیگ‌زاده به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال نخواهند بود.

قلعه‌نوعی در ادامه افزود: استقلال در این فصل دچار مشکلات مادی شدیدی است خیلی از بازیکنان تا کنون مطالبات خود را نگرفتند و این در روند عملکرد تیم استقلال تاثیر گذار است.

استقلال در این فصل مشکلات زیادی از نظر مادی داشته و  ما با توجه به روی کار آمدن دولت جدید امیدوار هستیم وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به تیم استقلال داشته باشد.

قلعه نوعی در مورد دربی روز گذشته استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: من امروز فیلم بازی را بارها نگاه کردم با توجه به انتقاداتی که گفته شد استقلال بازی خوبی نداشته من نیز به نظر هوادارن احترام می‌گذارم شاید روز گذشته بازی خوبی برگذار نشد اما ما موقعیت‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و اگر به خوبی از آنها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی در مورد اینکه گفته شد قلعه نوعی قصد حفظ رکورد نباختن در داربی را دارد اظهار داشت: من نمی‌دانم این صحبتها از کجا نشأت می‌گیرد و آن را تکذیب می‌کنم روز قبل هم نشان دادیم که به قصد برد وارد بازی شدیم و دوست داشتیم برنده نیز باشیم.

وی درباره اینکه مهاجمان استقلال نتوانستند با به دست آوردن موقعیت‌ها توپ‌ها را تبدیل به گل کنند گفت: مهاجمان باید دقت بیشتری کرده و از موقعیت‌ها استفاده می‌کردند تا در این بازی بزرگ به نتیجه بهتری دست یابیم چرا که این لحظه‌هاست که تعیین کننده است.

وی در پایان در مورد اینکه از عملکرد بازیکنان راضی بود یا خیر خاطر نشان کرد: من در مجموع از بازیکنان راضی هستم به جز دو، سه بازیکن. برای اینکه روحیه خود را از دست ندهند نام آنها را نمی‌برم بنده از فرهاد مجیدی که شرایط خوبی داشت بسیار راضی هستم./آق
برچسب ها: استقلال ، ذوب آهن ، راضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار