اهواز/

طرح احداث راه دسترسی روستاهای حاشیه سد کارون 3 به مناقصه رفت

وزیر نیرو اولین سفر استانی خود را خوزستان، کارگاه سدسازی کشور و خاورمیانه انتخاب کرد و از طرح های مهم وزارت نیرو در خوزستان و نیز از سد و نیروگاه کارون چهار و سه بازدید كرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ حمید چیت‌چیان در نشستی با حضور مسوولان سد و نیروگاه کارون چهار، تمهیدات لازم را برای بهبود کیفی و کمی کار جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم استان و کشور اعلام كرد و با بیان تسلیت به خانواده‌ها و بازماندگان اخیر سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به داخل دریاچه سد کارون سه، اظهارکرد: کار احداث راه دسترسی روستاهای واقع در حاشیه سد کارون سه توسط آب نیرو به مناقصه رفته و تا سال 94 به اتمام می‌رسد؛ همچنین مبلغ 10 میلیارد ریال به‌صورت ویژه نیز برای این مساله در نظر گرفته شد.

وي در خصوص جاده ایذه به شهرکرد نیز گفت: اجراي این محور از وظایف وزارت راه و مسکن و شهرسازی است که بايد پیگیری شود و در خصوص بخش‌ها و وظایف مربوط به آب نیرو در این منطقه نیز دستورات لازم و تاکید جهت تسریع به‌عمل خواهد آمد.

چيت‌چيان تصريح‌كرد: همچنین کار احداث محور ایذه - دهدز جزو امور مربوط به وزارت راه و شهرسازی است که باید توسط آن وزارتخانه پیگیری شود.

وزير نيرو عنوان‌كرد: به شركت آب نیرو در خصوص عمل به تعهداتش در چارچوب وظایف محوله دستور شتاب‌بخشی داده شده و برای احداث ایستگاه برق ایذه نیز دستورات لازم داده مي‌شود.

وي همچنین بر ضرورت اختصاص دو دستگاه اتوبوس دریایی توسط پیمانکار برای جابه‌جایی و رفاه حال مردم روستاهای واقع در حاشیه سد کارون سه تاکید کرد.

در این سفر نماینده مردم ایذه خواستار شتاب‌بخشی در ایجاد جاده روستایی حاشیه سد کارون سه شد و فرماندار ایذه نیز بر ضرورت تامین آب آشامیدنی و کشاورزی شهرستان ایذه و ایستگاه برق منطقه تاکید کرد. همچنین محسن پویا، معاون عمرانی استاندار خوزستان نيز خواستار توجه ویژه به اصلاح جاده محور ایذه - دهدز شد./س
برچسب ها: احداث ، روستا ، مناقصه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
باسلام خواهشمندیم دست اندرکاران وزارت راه با طراحی و اجرای یک یا دو تونل بزرگراه خوزستان اصفهان از مسیر ایذه را بهبود ببخشند تا خیلی از مسافران شهرهای خوزستان و جنوب مجبور نباشند با هزینه و زمان زیاد از مسیر اندیمشک به اصفهان و تهران بیایند با تشکر از شما که نظرات را انعکاس میدهید