نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي از صدور مجوز تاسيس گمرك در اين شهرستان از سوي معاون وزير اقتصاد و دارايي و رييس كل گمرك ايران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عباس پاپي زاده ضمن تشريح پتانسيل و ظرفيت هاي بي شمار شهرستان دزفول در زمينه كشاورزي و نيز وجود واحدهاي كشت و صنعت ، صدور مجوز گمرك براي دزفول را فرصتي براي توسعه صادرات اين شهرستان دانست.
وي ضمن تشريح پيگيري به عمل آمده در اين راستا افزود:در تاريخ بيست و هفتم مرداد ماه كد مستقل گمرك دزفول صادر و به اداره ذيربط در استان خوزستان ابلاغ گرديد.
نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت : پس از راه اندازي گمرك ، كليه مراحل اداري جهت صادرات كالاي تجار و صاحبان صنايع به خارج از كشور از جمله اظهارنامه ،صدور پروانه ارزيابي كالا در دزفول انجام
مي شود.
گمرك يكي از مهمترين زير ساخت هاي اساسي در راستاي اشتغالزايي و توسعه صادرات در دزفول است كه به عنوان گامي بلند در راستاي بين المللي شدن فرودگاه دزفول نيز نقش موثري دارد.
پاپي زاده همچنين از ارتقاي اداره راه و شهرسازي دزفول به معاونت اداره كل خبر داد و گفت: ارتقاي اداره راه و شهرسازي دزفول به معاونت اداره كل موجب استقلال اين اداره از مركز استان خوزستان شده و نقش مهمي در پيگيري وظايف و انجام امور در بخش راه و شهرسازي دارد.
وي افزود:پيگيري براي ارتقاي ساير ادارات شهرستان از جمله اداره آموزش و پرورش ، تعاون ، كار و رفاه اجتماعي همچنين اداره ورزش و جوانان به معاونت اداره كل ادامه دارد./س
برچسب ها: مجوز ، گمرک ، صادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.