معاون ستاد كل نيروهاي مسلح:

سوريه آتش را با آتش پاسخ می‌دهد/ هيچ چيز نمی‌تواند مانع مقابله به‌مثل سوريه شود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قرائن نشان می‌دهد سوریه در راستای حفظ امنیت ملی چنانچه مورد حمله آمریکا قرار گیرد منافع آمریکا و هم پیمانانش را مورد حمله قرار خواهد داد.

به گزارش حوزه دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سيد مسعود جزايری معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نيروهای مسلح در حاشيه نشست تعدادی از پزشكان كه پيرامون راهكارهای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تشكيل شده بود با اشاره به تحولات سوريه، اظهار داشت: كشورهايی كه به عنوان شركای آمريكا پول، امكانات و پايگاه در اختيار مهاجمان قرار می‌دهند در تيررس سوريه قرار دارند و پيش بينی‌ها حاكی از اين است كه هيچ چيز نمی‌تواند مانع مقابله به مثل سوريه شود.
 
وي تصريح كرد: اطلاعات آشكار با صراحت می‌گويد سوريه، متوجه عمليات‌های فريب دشمن است، لذا هر اقدام نظامی از سوی آمريكا را عملی فراگير تلقی می‌كند و بر اين اساس آتش را با آتش و آفند را با آفند متحرك و گسترده پاسخ خواهند داد.
 
معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نيروهای مسلح با تقبيح اقدامات خودسرانه و جنگ افروزانه آمريكايی‌ها و در مقابل شكل گيری يک جبهه گسترده ضد جنگ در جهان گفت: جامعه جهانی به سوريه حق می‌دهد در دفاع از خود به طور فراگير با دشمنان و متجاوزين برخورد قهرآميز كند.

انتهای پيام/

برچسب ها: سردار ، جزایری ، بسیج ، مسلح ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
انسان عقل گرا
۱۲:۵۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
البته نمی شود به کسی تهمت زد مخصوصا بدون ادله محکم ولی شیطان به سراغ انسان آمده وی را وسوسه می کند که نکند این همه حمایت از سوریه برای حفظ یک مکان امن است تا در صورت شورش مردم به سرنوشت قذافی دچار نشوند و نکند کلی طلا و دلار در آنجا ذخیره کرده باشند و حالا هم سربازان خود را فرستاده اند تا آنها را به مکانی امن منتقل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
وقتي مورد حمله قرار مي گيري با تمام توان بايد پاسخ بدهي
آخرین اخبار