گری پیتون و 11 نفر دیگر به تالار مشاهیر بسکتبال پیوستند

در مراسم تالار مشاهیر سال 2013، دوازده نفر شامل 5 بازیکن سابق NBA مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛‌ دوازده نفر از جمله گری پیتون ستاره سابق لیگ بسکتبال NBA در تالار مشاهیر نایسمیت سال 2013 مورد تقدیر قرار گفتند.

گری پیتون که به خاطر دفاع، بازی فیزیکی و صحبتهای داخل زمینش معروف بود، 17 سال در لیگ NBA بازی کرد که 13 سال آن در تیم سیاتل سوپرسونیکز یا اوکلاهاما سیتی تاندر فعلی بود.

پیتون زمانهایی را در دوران کودکی به یاد می آورد که زمین برفی بسکتبال را تمیز می کرد تا به بازی بسکتبال بپردازد. وی همچنین از عشقش به بازی بسکتبال گفت و در حالی که به خاطر صحبتهای درون زمینش معروف بود، تقریبا از این موضوع عذرخواهی کرده و گفت: تمام اینها به خاطر عشق من به بازی بود. من خام بودم و همین باعث می شد راه بهتری برای بیان این عشق و علاقه پیدا نکنم.



ریک پیتینو هم که بیشتر به خاطر مربیگری در لیگ دانشگاهی معروف است، درست 10 روز پیش از تولد 61 سالگی وارد تالار مشاهیر بسکتبال شد.

اسکار اشمیت بازیکن گلزن برزیلی هم به عنوان یکی از اعضای غیر آمریکایی تالار مشاهیر مورد تقدیر قرار گرفت و ادعا کرد: اگر در NBA بازی می کردم یکی از 10 بازیکن برتر تاریخ این لیگ می شدم.

جری تارکانیان، داون استالی، گی لوئیز،‌ برنارد کینگ،‌ سیلویا هچل،‌ راجر براون، دکتر ای بی هندرسون، راس گرانیک و ریچارد گوئرین دیگر نفراتی بودند که به تالار مشاهیر وارد شدند.
برچسب ها: تالار ، مشاهیر ، پیتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار