نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عزل و نصب‌ها در دانشگاه نبايد دستخوش سياسي‌کاري شود

"عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي كشور" آرامش را براي فضاي دانشگاهي كشور در آستانه سال تحصيلي جديد ضروري دانست و گفت: با توجه به محيط علمي دانشگاه، عزل و نصب رؤساي دانشگاه بايد با بحث‌هاي علمي و تخصصي انجام شود.

"سامان نيازي" عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي كشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن با تاكيد بر اينكه فضاي دانشگاهي كشور در آستانه سال تحصيلي جديد نياز به آرامش دارد، اظهار داشت: محيط علمي دانشگاه جايي براي پيشبرد سياسي‌كاري‌ها و تصويه حساب‌ نيست.

اين فعال دانشجويي لازمه عزل و نصب رؤساي دانشگاه را بحث‌هاي علمي و تخصصي دانست و گفت: تجربه‌هاي گذشته نشان داده كه سياسي‌كاري در تغيير روساي دانشگاه نتيجه معكوس داشته است.

وي با اشاره به سخن حكيمانه امام خميني(ره) مبني بر نقش دانشگاه به عنوان راهگشاي مشكلات و مبدا تمام تحولات تصريح كرد: با توجه به اين سخنان، مسئولان بايد به‌گونه‌اي عمل کنند مصالح دانشگاه دستخوش سياسي کاري نشود.

مسئول سابق بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند به سوابق رئيس دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: دانشجو با رويكردي انقلابي و علمي سعي در خارج ساختن دانشگاه آزاد از چالش‌هاي موجود داشت و با مقايسه فضاي بعد و قبل از رياست فرهاد دانشجو اين امر كاملا نمايان است.

عضو تبيين مواضع بسيج دانشجويي كشور دانشگاه را محيطي براي تربيت دانشجويان دانست و خاطرنشان كرد: با توجه به نقش دانشجويان در اداره دانشگاه آزاد اهميت به نظر آن‌ها نيز براي تغيير مدير اين دانشگاه قابل تامل است و رسانه‌ها نيز بايد در انتشار عجولانه برخي اخباري كه هنوز صحت آن‌ها تاييد نشده برسي‌هاي بيشتري انجام دهند.

انتهاي پيام/        


برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، عزل ، علمی ، تخصصی ، رؤسا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار