قاليباف به ديدار خاتمي رفت؟

شهردار تهران، ديروز به ديدار سيد محمد خاتمي رفت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر قاليباف" شهردار تهران روز گذشته (دوشنبه، 18 شهريور) به ديدار "سيدمحمد خاتمي" رفته است.

 اين ديدار يک روز پس از ابقاي قاليباف در شهرداري تهران براي بار سوم صورت گرفت. با وجودي‌ که مسئولان شهرداري از وقوع اين ديدار ابراز بي‌اطلاعي کردند.

محمد کريم ايازي سخنگوي شهرداري تهران گفت: با شناختي که از آقاي قاليباف داريم بعيد نيست به ديدار اشخاص مختلف برود و با آنها گفتگو کند.

قاليباف روز يکشنبه نيز در صحن علني شورا از محسن هاشمي رقيب خود به نيکي ياد کرد و گفت: از وجود هاشمي در مديريت شهري تهران استفاده خواهد شد.

اين‌چنين که مشخص است شهرداري تهران با وجود داشتن اکثريت قاطع آراي شوراي چهارم به ارزش تعامل با اصلاح‌طلبان به خوبي پي برد و ديدار ديروز او در همين راستا ارزيابي مي‌شود.

همچنين روز گذشته "محمد سالاري" نائب رئيس فراکسيون اصلاح‌طلبان شورا نيز به اعتماد اظهار کرد: دوران رقابت تمام شده و با انتخاب شهردار جديد دوران رفاقت آغاز شده است.

قاليباف همچنين گفته بود بنده آمادگي همکاري خود را با اعضاي 31 نفره شوراي شهر اعلام مي‌کنم و به دور از هر گونه نگاه سياسي آماده همکاري با يکديگر هستيم.

شهرداري تهران نيز آمادگي همکاري را با دولت جناب آقاي دکتر حسن روحاني دارد.

منبع: روزنامه اعتماد

انتهاي پيام/
برچسب ها: اعتماد ، قالیباف ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار