فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: ورود مواد مخدر از مرزهای خشکی کشور به حد صفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سردار حسین ذوالفقاری دیروز در آیین اعطای درجه دانش‌آموختگی دانشجویان رسته مرزبانی و دریا‌بانی دانشگاه علوم انتظامی در اصلاندوز اردبیل اظهار داشت: با مجاهدت مرزبانان غیرتمند و آگاهی و بصیرت آنها مزرهای کشورمان امروز در آرام‌ترین شرایط قرار دارد به طوری که آسیب‌پذیری در مزرهای کشورمان به حداقل رسیده است.

وی گفت: مرزداران کشور ما اعم از خود مرزنشینان و نیروهای فداکار مرزبانی نسبت به موضوع امنیت پایدار در این مناطق حساس شده‌اند به طوری که با مراقبت‌های لازم اجازه داده نمی‌شود مرزهای کشورمان به میدان تاخت و تاز و ایجاد ناامنی‌های احتمالی تبدیل شود.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: مرزبانی امروز افتخار می‌کند که به برکت سرمایه عظیم ولایت فقیه در راس حکومت و فرماندهی نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم و تکیه بر نیروهای مخلص سعی کرده است امنیت پایدار را در تمام نقاط کشور به ویژه مناطق مرزی برقرار کند.

ذوالفقاری با بیان اینکه در شش ماه امسال میزان ناامنی‌ها در مناطق مرزی به حداقل ممکن رسیده است، گفت: با اطمینان باید گفت که ورود مواد مخدر از مرزهای خشکی در حال حاضر در حد صفر است.

وی تردد اشرار و تروریست‌ها از مرزهای کشورمان را تحت کنترل شدید و مقابله جدی توصیف کرد و افزود: ما امروز به اقتدار و توان بالای مرزبانان غیور خود افتخار می‌کنیم.

ذوالفقاری تصریح کرد: در حوزه انسداد مرزی به ویژه مرزهای شرقی کشور علاوه بر ابزار و امکانات فیزیکی، نیروی انسانی و سخت‌افزاری سعی داریم از امکانات نرم‌افزاری و الکترونیکی نیز در کنترل مرزها استفاده کنیم.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: ما بیش از 8 هزار کیلومتر مرز مشترک آبی و خشکی با 15 کشور همسایه داریم و به دلیل موقعیت ژئوپلتیکی و کریدور تولید و انتقال انرژی از مرزهای کشورمان از اهمیت و موقعیت خاصی برخوردار است.

ذوالفقاری تاکید کرد: هرچند دشمن سعی می‌کند امنیت مرزهای ما را ناپایدار کند اما ضرورت دارد بیش از هر زمان دیگر در ارتقای امنیت پایدار مرزی تلاش و جدیت داشته باشیم/س

برچسب ها: اردبیل ، ورود ، مواد ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.