محمد صمیمی:

سه ماه است حقوق نگرفته ام / با خوردن هوا که نمی توان تمرین قهرمانی کرد

ملی پوش پرتاب دیسک گفت: اگر وضعیتی که دارم درست نشود به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی نمی روم.

محمد صمیمی، ملی پوش دو و میدانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: حدود سه ماه است که پولی از فدراسیون نگرفته ام و انگیزه ای هم برای تمرین کردن ندارم، دیگر کم آورده ام و نمی دانم باید چه کنم.

وی ادامه داد:  تمریناتم را با  برادرم عباس صمیمی دنبال می کنم اما باید بگویم که تمرین حرفه ای هزینه می خواهد و با هوا خوردن نمی توان برای قهرمانی تمرین کرد!

صمیمی یاد آور شد: از فدراسیون در خواست کردیم که حقوق چند ماهه ما را بپردازند، ولی متاسفانه هنوز پولمان را دریافت نکرده ایم.

ملی پوش دو و میدانی در ادامه افزود: به بقیه ملی پوشان کاری ندارم، تصمیم قطعی گرفته ام که اگر تا بیست روز دیگر مشکلاتم حل نشود به مسابقات کشورهای اسلامی نروم، البته اکثر ورزشکاران مشکل مالی دارند، خیلی وقت است  که مصاحبه خوبی از ملی پوشان ندیده ایم.

 وی تصریح کرد: شاید مشکل از فدراسیون نیست، بدون بودجه نمی توان ورزشکاران را حمایت کرد، اما مسئولان باید بدانند که ورزش حرفه ای هزینه دارد.

وی تاکید کرد: به شخصه اعتقاد دارم که اگر آمادگی کامل داشته باشم در رقابت ها حاضر می شوم و اگر به آمادگی کامل نرسم از حضور در مسابقات انصراف می دهم.

صمیمی با بیان اینکه برای شرکت در مسابقات لیگ تمرینات خاصی را پشت سر نمی گذارم گفت: در لیگ یا من اول می شوم یا برادرم محمود، فقط برای مسابقات مهم تمرین می کنم و در خلال این تمرینات در مسابقات لیگ حاضر می شوم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان یاد آور شد: زیر نظر برادر بزرگترم، عباس صمیمی، تمریناتم را دنبال می کنم، جا دارد از وی تشکر ویژه کنم چرا که با وجود مشکلات مختلف همچنان هدایت من را بر عهده دارد./آق
برچسب ها: صمیمی ، پرتاب دیسک ، حقوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
هر چه پول هست که به فوتبال می دهند و این عین عدالته !! هر که قبول نداره از فوتبالیست ها و مربیانشان و سرپرست و مدیر عامل باشگاه ها بپرسد .
آخرین اخبار