اولین جلسه ستاد کار گروه قلم در منطقه 21 با سخنرانی سلمانی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 21 برگزار گردید.



به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این جلسه غلامحسین سلمانی در اولین جلسه ستاد مهر قلم به عنوان دبیر ستاد با حضور اعضاء ضمن مرور وظایف هر یک از اعضاء به تشریح اقدامات و فعالیت های این ستاد پرداخت.

دبیر ستاد مهر قلم با اشاره به پرهیز هرگونه عملیات عمرانی که باعث کندی ترافیک و آمد و شد شهروندان می گردد ادامه داد: با توجه به مسافر خیز بودن محورهای جاده ای منطقه 21 باید تمهیدات مورد نیاز در این زمینه پیش بینی گردد.

سلمانی در ادامه با اشاره به فرصت باقی مانده تا آخر سال تحصیلی جدید و تاکید به مدیران اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه به منظور رفع مشکلات مسافرین، نظافت و پاکسازی پایانه ها و اجرا خط کشی معابر بهسازی علائم ترافیکی تصریح کرد: نحوه عملکرد واحدهای ستادی و اجرایی باید به گونه ای باشد که رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

وی در ادامه از پیش بینی برنامه های آموزشی و اجرای جشن های دانش آموزی در 3 مدرسه 22 بهمن در ناحیه یک، شهید باهنر در ناحیه دو و مدرسه ابتدایی فضیلت در ناحیه سه خبر داد.

جابر انصاری معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 21 در این نشست با اشاره به اجرای فعالیت های مرتبط با حوزه زیست محیطی و خدمات شهری ستاد مهر قلم از مدتی پیش با همکاری نواحی سه گانه در حال انجام است به تشدید فعالیت ماشین های مکانیزه در ایام استقبال از مهر در بزرگراه ها اشاره کرد و از نماینده پلیس راهور منطقه درخواست همکاری را داشت.

در پایان این نشست از پروژه های مهم و تاثیر گذار ترافیکی در منطقه اشاره شد مسیر انحرافی پل کن مجدداً از طریق معاونت فنی و عمرانی تکمیل و قبل از بازگشایی مدارس به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین دسترسی به پایانه آزادگان و استفاده از ظرفیت پایانه برای افزایش کارآمدی حمل و نقل عمومی و اتمام پل دوربرگردان غیر همسطح شهید لشگری، شرق بلوار گل ها قبل از مهرماه در دستور کار حمل و نقل ترافیک منطقه 21 قرار گرفت.

برچسب ها: سلمانی ، مهر قلم ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.