رودهن/

شهردار باید کارفرمایی دانا باشد

معاونت عمرانی استانداری تهران گفت: شهردار باید کارفرمایی دانا باشد زیرا شهرداغران نادان هزینه های زیادی را به دولت تحمیل می کنند.

محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در موردانتخاب شهردار پردیس گفت: با توجه به مشکلاتی که در انتخابات شورای اسلامی شهر پردیس بوجود آمد استانداری موظف بود تا در انتخاب شهردار پردیس تصمیمات لازم در این رابطه را اتخاذ کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :شهرداری پردیس در گذشته عملکرد خوبی در حوزه های مختلف مدیریت شهری داشته است به همین دلیل استاندار محترم تهران حکم ابقاء محمد لاله را در سمت شهردار پردیس صادر نمود.

معاونت عمرانی استانداری تهران با اشاره به لزوم دانایی شهردار در مدیریت شهری اضافه کرد :شهردار به عنوان کسی که مدیریت شهری را برعهده دارد باید دانا باشد و از مقام مشورت متخصصین استفاده کند ما در شهر ها و در نگاهی وسیع تر در کشور کمبودی با عنوان نبود کار فرمایی دانا داریمکارفرما اگر دانا باشد پیمانکاران توانا دور شهردار حلقه می زنندو در راستای حل مشکلات به شهردار کمک می کنند.

محمودی در خاتمه اظهار داشت :نادانی کارفرما در حوزه مدیریت شهری مانند شهرداری هزینه های زیادی را برای دولت تحمیل می کند به طور مثال برای آسفالت خیابانها اگر شهرداری در سمت کارفرما نظارت خوبی نداشته باشد با فعالیت هایی غیر کارشناسانه هزینه های زیادی صرف می شود./س


برچسب ها: شهردار ، کارفرما ، دانا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.