جليلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طراحان فراکسيون اعتدال، اهداف شکل‌گيري آن را توضيح دهند

عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس، با تاکيد بر اينکه منعي براي ايجاد فراکسيون در مجلس وجود ندارد، گفت: شکل‌گيري "فراکسيون اعتدال" منجر به انشقاق فراکسيون رهروان ولايت نخواهد شد، چراکه طراحان شکل‌گيري اين فراکسيون از رهروان ولايت نيستند.

"اسماعيل جليلي" نماينده مردم مسجدسليمان، لالي و هفتگل در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درخصوص تلاش برخي از نمايندگان براي شکل‌گيري فراکسيون اعتدال در مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: منعي براي ايجاد فراکسيون در مجلس وجود ندارد، اما بايد اهداف دوستاني که به دنبال شکل‌گيري اين فراکسيون در مجلس هستند را جويا شد.

وي در ادامه افزود: اينکه اخيراً، مطرح شده شکل‌گيري اين فراکسيون منجر به انشقاق فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت خواهد شد، چنين اتفاقي نخواهد افتاد چراکه نمايندگاني که به دنبال ايجاد اين فراکسيون در مجلس هستند از اعضاي فراکسيون رهروان ولايت نيستند.

عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت در پايان خاطرنشان ساخت: اقدامات و فعاليت‌هاي مجموعه فراکسيون رهروان ولايت در جريان راي اعتماد به وزراي کابينه دولت يازدهم نشان داد که اين مجموعه در حمايت از دولت، تلاش مثبت و متعالي را داشته است.

انتهاي پيام/  

برچسب ها: فراکسیون ، اعتدال ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار