سنندج/

ايستادگي ايران در برابر استكبار برگرفته از آموزه هاي مكتب اهل بيت است

فرمانده انتظامي استان كردستان، ايستادگي جمهوري اسلامي ايران در برابر استكبار را برگرفته از آموزه هاي مكتب اهل بيت عصمت و طهارت(ع) عنوان كرد.

 

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران، حسن خاني  در جشنواره تجليل از مديران نمونه عقيدتي سياسي جشنواره مالك اشتر ويژه منطقه هشت كشور، علت اصلي هراس دنياي استكبار از انقلاب ايران را پيروي از مكتب اهل بيت(ع) عنوان كرد و افزود: پايداري ايران در برابر غرب به سركردگي آمريكا برگرفته از آموزه هاي مكتب اهل بيت است. وي با بيان اينكه كمرنگ كردن ارادت مردم به ائمه و اهل بيت يكي از اهداف دشمنان در جنگ نرم است بر لزوم برنامه ريزي در راستاي بيدار كردن هرچه بيشتر حب به ائمه معصومين(ع) در دل ها بويژه ميان جوانان كشور تاكيد كرد. وي در بخش ديگري از سخنانش وجود عقيدتي سياسي در نيروهاي مسلح كشور را از بركات انقلاب عنوان كرد و افزود: وجه تمايز بزرگ نيروهاي مسلح ايران با ساير كشورها وجود سازمان عقيدتي سياسي است و اين سازمان در نيروهاي ما يك ركن اصلي و اساسي به شمار مي رود. حسن خاني با اشاره به اينكه تربيت افراد ارزشي و متدين يكي از ويژگي هاي نيروي انتظامي و ساير نيروهاي مسلح ايران اسلامي است گفت: همه فرماندهان و مسوولان در نيروهاي مسلح بايد دغدغه تدين كاركنان خود را داشته باشند كه امروز اين مهم محقق شده و فضاي ايجاد شده در مراكز نظامي ما يك فضاي معنوي و روحاني است.
فرمانده انتظامي كردستان افزود: ما بايد به كارها و ماموريت هاي خود به چشم تكليف الهي نگاه كرده و در هر حال رضاي خداوند را مدنظر قرار دهيم.
در اين جشنواره مديران نمونه عقيدتي سياسي استان هاي كرمانشاه، ايلام، همدان، لرستان و كردستان حضور داشتند و در پايان مورد تجليل قرار گرفتند./س

برچسب ها: ازوم ، اساسی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.