در جریان دومین هفته از لیگ برتر فوتسال؛

سومین دربی تبریز در دومین هفته/مصاف تازه واردهای تهران و ماهشهر

در دومین هفته لیگ برتر فوتسال شهر سومین دربی خود را تجربه می کنند و در تهران نیز کم تجربه های برتری به مصاف هم میروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دومین هفته از لیگ برتر فوتسال کشورمان از امروز آغاز می شود که طی آن برخلاف هفته اول 14 تیم به رقابت با یکدیگر می پردازند.، زیرا گاز خوزستان سرانجام امتیاز خود را به تیم عملیات غیر صنعتی ماهشهر واگذار کرد.

در نخستین روز این هفته شهرداری ساوه رو در روی میثاقی قرار میگیرد که اولین 3 امتیاز را از دربی تهران با منصوری گرفت و شروع خوبی داشت اما شهرداری ساوه با شکست در برابر تیم ماهان تندیس بدون کسب هیچ امتیازی امروز درخانه خود برای غلبه بر حریف به میدان می رود.

دیگر بازی که در قرچک برگزار خواهد شد به مصاف دو تیم منصوری و راه ساری مربوط می شود هر دو تیم برای جبران نتیجه هفته گذشته و کسب امتیاز بازی رقابت می کنند البته منصوری با اینکه در روزهای آخر فصل نقل و انتقالات بسته شد اما هفته گذشته رقیب دست و پا بسته ای برای میثاق نبود و شاید همین امر باز هام این تیم را در قلمرو تیم های مدعی لیگ برتر قرار دهد.

آخرین بازی روز پنجشنبه با دربی شهر تبریز به پایان می رسد. در این رقابت هلال احمر و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر می روند هلال احمر که هفته گذشته اولین دربی تبریز را به حریف واگذار کرد در پی جبران و پیروزی در شهر آورد است اما شهرداری تبریز نیز ک ه در ثانیه های آخر لیگ برتری شد در بازی گذشته خود مقابل تأسیسات دریایی تهران نتیجه ای خیره کننده داشت برای اثبات قدرت و توانایی خود پا به میدان می گذارد.

در ادامه رقابت ها که روز جمعه انجام می گیرد تیم مدعی تبریزی میزبان فرش آرا مشهد می شود. هر دو تیم درحالی روبه روی هم قرار میگیرند که حریفان خود را در هفته گذشته شکست دادند دیگر دیدار با رقابت تیم های زمزم اصفهان و ماهان تندیس قم برگزار می شود زمزم اصفهان که در هفته نخست رقابت ها شکست سنگینی مقابل همشهری خود داشت سعی دارد در اصفهان انتقام این شکست را از تیم قمی بگیرد اما ماهان تندیس هم برای حضور در صدر جدول و اینکه عملکردی شبیه به صبا داشته باشد برنامه ها دارد و هفته پیش بازیکنان مهدی ربطی را با نتیجه 4-1 شکست دادند.

 شاید یکی از مهمترین دیدارهای هفته دوم مربوط به صف آرایی ملی حفاری اهواز و گیتی پسند اصفهان مقابل یکدیگر باشد شرکت حفاری که به دلیل انصراف گاز خوزستان هفته گذشته رقابتی نداشت اولین بازی فصل جدید را مقابل گیتی پسند تجربه می کند اما برد گیتی سند برای اثبات توانایی خود محکوم به برد این بازی می باشد زیرا پیروزی پرگل این تیم برابر زمزم با حاشیه هایی همراه بود و فوتسالی ها به سبب حضور بازیکنان و مربی گیتی پسند در زمزم این پیروزی را زیر سوال بردند حال شاگردان لک باید در اهواز و بازی مشکلی که با حفاری دارند توانایی خود را به همشهریانشان ثابت کنند.

بازی پایانی این هفته با رقابت تأسیسات دریایی تهران و عملیات غیر صنعتی ماهشهر انجام می گیرد.

تأسیسات دریایی برای جبران باخت هفته اول در پی کسب امتیاز از تیمی است که در شرایط همسانی قرار دارند و تازه واردهای لیگ برتری هستند و اما تیم ماهشهری را باید در این رقابت شناخت./آق

برچسب ها: فوتسال ، دربی ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار