عضو کمیسیون عمران مجلس:

استفاده از بودجه‌ دولتی نتیجه‌ای ندارد/تعلل در تکمیل پروژه‌‌های راه هزینه‌‌ها را 5 برابر می‌کند

خسروی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه‌های راه به خصوص آزادراه تهران-شمال، لازم است ارگان های دیگری چون اوقاف وارد کار شوند، گفت:‌ هرچه در تکمیل پروژه‌های راه تعلل شود، هزینه‌ها حتی تا 5 برابر نیز صعود می‌کند.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان و مهدی‌شهر در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه لازم است در خصوص آزادراه تهران-شمال تصمیم شفافی اتخاذ شود، اظهار داشت:‌ لزوم تصمیم‌گیری صریح در پروژه‌های مربوط به راه ضروری است زیرا هر اندازه که در تکمیل آنها تعلل شود، تنها هزینه‌ها افزایش می‌یابد و به عنوان مثال اگر پروژه‌ای با 5 میلیارد تومان به سرانجام می‌رسد، با تعلل در این بخش، این هزینه‌ها حتی 5 برابر نیز می‌شود.  
 
وی با اشاره به اینکه استفاده از بودجه دولتی کمکی به این بخش نمی‌کند، افزود: ارگان‌هایی همچون اوقاف و بنیاد مستضعفان، مردم و حتی تشکیل هلدینگ توسط شرکت‌های کوچک می‌توانند با شراکت در این بخش، کمک بزرگی به تکمیل پروژه نمایند.  
 
خسروی ادامه داد: این مسئله نقش بسزایی نیز در جمع‌آوری نقدینگی دارد و اثر مثبتی در این زمینه ایجاد می‌‌کند.  
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه صداقت در گفتمان بسیار ضروری است، گفت:‌با صداقت در کارها نه تنها در جمع‌آوری مشارکت موفق خواهیم بود بلکه اتوبان‌های دیگر غیر از اتوبان تهران-شمال نیز ساخته خواهند شد.  
 
نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی به نقش مثبت قرارگاه خاتم‌الانبیاء در این پروژه اشاره کرد و افزود: در بسیاری از پروژه‌ها، این قرارگاه به عنوان کاتالیزور وارد کار شده است و اگر شرکت‌های دیگری باشند، قطعا این قرارگاه در بخش دیگری وارد می‌شود.  
 
خسروی تصریح کرد:‌قطعا تکمیل پروژه آزادراه تهران-شمال کمک شایانی در امر حمل و نقل خواهد کرد و حجم عظیمی از مسافران از این مسیر استفاده خواهند کرد.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: خسروی ، نماینده ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار